mangler script.
Fra : Karsten Jensen

Dato : 14-03-01 13:01

Jeg har en gang læst om et script, der sørgede for at flytter brugeren
hen på startside, hvis en søgemaskine fandt noget på de underliggende
sider.

Dvs hvis man via en søgemaskine viser et link til top-frame eller
noget i content-frame - dybt nede i hjemmesiden, så ville et klik på
eks. Altavistas fundne link alligevel kunne flytte brugen hen på
www.minside.dk/index.html

Men jeg kan ikke finde sciptet - kan nogen hjælpe?
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-03-01 13:43

On Wed, 14 Mar 2001 13:01:10 +0100, Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk>
wrote:

Er der ingen, der kan hjælpe?
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 15-03-01 13:44

> [...]
> Jeg har en gang læst om et script, der sørgede for at flytter brugeren
> hen på startside, hvis en søgemaskine fandt noget på de underliggende

Bruger du frames?

--
Jakob Andersen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-03-01 13:56

On Thu, 15 Mar 2001 12:44:00 GMT, "Jakob Andersen" <jakob@andersen.as>
wrote:

>Bruger du frames?

Ja.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-03-01 13:57

On Thu, 15 Mar 2001 13:55:49 +0100, Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk>
wrote:

>Ja.

Gør det forresten en forskel?
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 15-03-01 14:02

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> wrote
> Gør det forresten en forskel?

Ja for det script du søger er nemelig beregnet på frames...

Det scriptet gør, er at det tjekker om siden står alene uden at være i
framesettet. Hvis den gør det redirectes til index siden.

Scriptet ligger i bunden af denne side: http://www.html.dk/artikler/00019/
--
Jakob Andersen

Fra : Neo.dk

Dato : 15-03-01 16:43

> [...]
>
> Det scriptet gør, er at det tjekker om siden står alene uden at være i
> framesettet. Hvis den gør det redirectes til index siden.

Hej Karsten

Du kan finde et tilsvarende script her
http://www.echoecho.com/dk/jsframes01.htm

Mvh Carsten