Dårlig vane
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-03-03 22:45

Jeg har installeret MacOS 9.2 på en PowerBook Wall Street, og
den har fået den dårlige vane, at hver aften lige før sengetid,
så går den igang med at opdatere index'et.

Det er helt unødvendigt med daglige opdateringer, er der ikke et
eller andet sted, hvor man kan indstille, at den kun skal opdatere
index'et en gang om ugen, og at den ikke skal gøre det kl. 1:30.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Kiil

Dato : 11-03-03 22:51

in article 3E6E58F6.81F4EA23@niels-ebbesen.net, Niels Ebbesen at
info@niels-ebbesen.net wrote on 11/03/03 22:45:

> [...]
> eller andet sted, hvor man kan indstille, at den kun skal opdatere
> index'et en gang om ugen, og at den ikke skal gøre det kl. 1:30.

Åbn Sherlock, Vælg 'Index Volumes' i 'Find' menuen. Hvis du ikke kører IE
system må du lige gætte dig frem til oversættelsen, jeg kan sgu ikke huske
den

--
/peter