Powerbooks
Fra : Henning V Poulsen

Dato : 10-03-03 17:43

12" og 17" Powerbooks blev introduceret i januar 2003. 15" Powerbooken blev
vist ikke opgraderet eller noget. Kan vi vente at den får indbygget
Bluetooth og bliver lidt hurtigere til maj når der er ny WWDC, eller tror I
den går af markedet?

Personligt synes jeg at 15" Powerbook er den fedeste, men den skal også have
lys i displayet som 17", og den skal have Bluetooth, hvis jeg skal købe en.
Jeg har en iBook 12" nu, og hvis jeg skal have en ny, skal den se ud som en
opgradering - ikke bare en Powerbook 12". Mht 17" - for det andet - den er
for stor til at have med sig rundt, og for det første - den er for dyr til
mig.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 10-03-03 23:47

"Henning V Poulsen" <henningpoulsen@mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for stor til at have med sig rundt, og for det første - den er for dyr til

15" skulle efter sigende komme senere på året, (til sommer) med nogenlunde
samme specifikationer som 17" PowerBook.

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 10-03-03 23:54

Henning V Poulsen <henningpoulsen@mac.com> wrote:

> [...]
> vist ikke opgraderet eller noget. Kan vi vente at den får indbygget
> Bluetooth og bliver lidt hurtigere til maj når der er ny WWDC, eller tror I

Den bliver med sikkerhed opdateret.

Rygtesmedjerne taler om en 15,4" med Bluetooth & AP Extreme.

--
cordial regards, Peter +45 5192 3981
http://titancity.com/articles/religions.html

http://haxor.dk/islamnyt/ - fordelene ved indvandringen i DK