Hvor placeres ens mp3 filer, hvis iTunes I~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-03-03 20:49

undermapper med fx. Abba og så videre ?

Jeg vil gerne have en mappe med alle filerne i.

Jeg placerede dem i Music, men så begyndte iTunes at dublere dem og
lægge dem i en mappe kaldet iTunes i Music mappen.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 09-03-03 00:15

> undermapper med fx. Abba og så videre ?
>
> Jeg vil gerne have en mappe med alle filerne i.
>
> Jeg placerede dem i Music, men så begyndte iTunes at dublere dem og
> lægge dem i en mappe kaldet iTunes i Music mappen.

Sker det ikke først, når du afspiller dem med iTunes? Jeg mener da, at
jeg har flere mp3 filer (som ikke er musik) liggende i andre mapper. De
ses ikke i iTunes.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 09-03-03 03:28

> undermapper med fx. Abba og så videre ?
>
> Jeg vil gerne have en mappe med alle filerne i.
>
> Jeg placerede dem i Music, men så begyndte iTunes at dublere dem og
> lægge dem i en mappe kaldet iTunes i Music mappen.

Hvis du vil spille dem i iTunes skal du i iTunes-prefereces sørge for at
der ikke er sat hak ved "Copy songs when addig to library" under
"Advanced" .
Jeg ved ikke hvad det hedder på dansk.

Magnus
--
If it isn't broken, fix it till it is

Fra : Peter Ursin

Dato : 09-03-03 12:46

"Magnus Marius Rohde" <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvis du vil spille dem i iTunes skal du i iTunes-prefereces sørge for at
> der ikke er sat hak ved "Copy songs when addig to library" under
> "Advanced" .
> Jeg ved ikke hvad det hedder på dansk.

Ligeledes under "preferences/advanced" er der et punkt der hedder "keep
itunes music library organized".
Hvis du har lryds i dette felt så kommer filerne i mapper med kunsternavn,
albumnavn etc.
Hvis du ikke har kryds i feltet ligger filerne bare i een stor mappe.

Peter

Fra : Per Madsen

Dato : 09-03-03 13:18

Peter Ursin <zorilla_FJERN@_DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> albumnavn etc.
> Hvis du ikke har kryds i feltet ligger filerne bare i een stor mappe.

Ved I hvad der mangler?! Et lille program der scanner din hd for
mp3-filer, lægger dem ind i iTunes, men ellers lader dem ligger der hvor
du selv har placeret dem,- evt. fordeler dem på mapper bestemt af
brugeren. Findes det allerede?
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Christian Flintrup

Dato : 09-03-03 22:27

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> [...]
> mp3-filer, lægger dem ind i iTunes, men ellers lader dem ligger der hvor
> du selv har placeret dem,- evt. fordeler dem på mapper bestemt af

iTunes selv tilbyder at scanne harddisken første gang man starter
programmet.

--
Christian Flintrup