erfaringer med Formac 2010?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 05-03-03 11:05

jeg påtænker at købe en Formac 2010 fladskærm. Men jeg har aldrig set den i
brug - er der nogen der har erfaring med den ? har set den osv?
KH
Bjørn

Fra : Claus T

Dato : 05-03-03 11:38

har den her, meget fin skærm, ingen indvendinger

Claus

Fra : Studio Smalbro

Dato : 05-03-03 18:48

Hej
Tak for svaret. Har du set den i forhold til den tilsvarende Appleskærm?
Efter sigende skulle den være lige så god ?

Kh
Bjørn

Fra : ct

Dato : 05-03-03 22:05

Jeg har ikke set Apple skærmen, men en bekendt der har set begge påstår at
Formac' en har bedre farvedybde. Jeg kan kun sige én ting - bare det var mig
og ikke min kollega der sad ved den

Formac' en har endvidere DVI stik hvilket også er et plus hos os, hvor vi
har 50/50 af PC og Mac - man ved jo aldrig hvad der kan blive byttet rundt
igennem tiden...

Fra : Studio Smalbro

Dato : 05-03-03 22:15

Det lyder godt. Jeg vil nemlig sætte den til min pc. Kunne du lokkes til at
kigge på hvilket grafikkort pcbrugerne har?
Kh
Bjørn

Fra : Claus T

Dato : 06-03-03 08:35

alt der har DVI er fint. På Mac' en er der ATI, på PC' erne kører vi med
Matrox og Nvidia. MAtrox har det bedste 2D billede, mens Nvidia chip kortene
er bedre til 3D generelt (men stadig fin 2D sålænge det er er mærkevarekort)