Billigt internet ?
Fra : Tue Dissing

Dato : 04-03-03 17:30

Hej NG

JEg er ved at undersøge hvilket firma der tilbyder den billigste "faste"
internet forbindelse (altå ikke alm. modem). Indtil videre er det
tiscali der har vundet.
Men kender ikke så meget til udbyderne i KBH. Er der nogle små billige
derude ???
Gerne over kabel.

Tue

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-03-03 18:01

Tue Dissing <tue@somersault.dk> wrote:

> Hej NG
>
> JEg er ved at undersøge hvilket firma der tilbyder den billigste "faste"
> internet forbindelse (altå ikke alm. modem). Indtil videre er det
> tiscali der har vundet.

Udfra hvilke kriterier ?

> Men kender ikke så meget til udbyderne i KBH. Er der nogle små billige
> derude ???
> Gerne over kabel.

TV ?

Der findes:

CyberCity
Tiscali
TDC

og vist nok Tele2

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Tom Dissing

Dato : 04-03-03 18:13

Faste forbindelser ala XDSL eg. 2MBit/s op 2MBit/s ned koster omkring 2k om
måneden.
Er du på jagt efter fast kobber. Altså ikke ADSL koster det hurtigt op imod
10-40.000 kroner om måneden !
Tom

Fra : Tue Dissing

Dato : 05-03-03 00:26

Er mere interreseret i noget omkring 256 op/128 ned eller der omkring.
Det er nemlig til min mor !

Tue

Fra : Christian Bech

Dato : 05-03-03 08:45

tue@somersault.dk (Tue Dissing) skrev:

>Er mere interreseret i noget omkring 256 op/128 ned eller der omkring.
>Det er nemlig til min mor !

Hun bor ikke et sted hvor der er kabel-tv?
--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen

Fra : Tue Dissing

Dato : 05-03-03 22:31

Jo det gør hun !
Tænkte at der sikkert var nogle små billige i KBH

Tue