Er der en her der har Jyske(net)bank og
Fra : David Blangstrup

Dato : 26-02-03 14:30

Er der en her der har Jyske(net)bank og et VISA kort eller andet, som man kan
betale (udenlands) over nettet på? Det er måske en lidt usædvanlig
forespørgsel, men min søn plejer at gøre det for mig, dvs. jeg overfører
penge til ham og han betaler via sit VISA kort - den specielle ting, jeg nu
gerne vil købe på nettet. Hans net er bare røget (TeleDanmark). Det drejer
sig om $45 hvilket skulle være 310 kr. i følge dagskursen ( i går).
Det må jo gerne være en jeg kender lidt til i forvejen, og det kan da
godt være, at det er for meget at spørge om, men jeg har fået brochure-feber.
Måske skal jeg bare slå koldt vand i blodet?
P.S.: At det skal være en der har Jyske Bank er fordi jeg så kan overføre med
det samme (og det vrimler jo med Jyske Bankere herinde .

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Michael Holm

Dato : 26-02-03 14:56

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> P.S.: At det skal være en der har Jyske Bank er fordi jeg så kan overføre med
> det samme (og det vrimler jo med Jyske Bankere herinde .

jeg kan godt gøre det (jeg har blot BonusBanken i Herning - men det er
vel ikke det store problem
send en mail offline hvis du ikke allerede har fået en løsning...
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-02-03 15:37

On Wed, 26 Feb 2003 14:56:13 +0100, Michael Holm wrote
(in message <1fqztfh.13jt0md48w7k3N%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>):

> jeg kan godt gøre det (jeg har blot BonusBanken i Herning - men det er
> vel ikke det store problem
> send en mail offline hvis du ikke allerede har fået en løsning...

Tak, men så skal jeg jo vente, til du har fået pengene i morgen eller måske
først fredag? Men mange tak ellers!

Fra : Michael Holm

Dato : 26-02-03 15:52

> [...]

> (in message <1fqztfh.13jt0md48w7k3N%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>):

> Tak, men så skal jeg jo vente, til du har fået pengene i morgen eller måske

det gør altså ikke noget om pengene først er der mandag, du kan evt.
lægge 2 kr oveni som mit rentetab du sender blot en mail om hvad det
er så klare vi det nu
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-02-03 16:23

On Wed, 26 Feb 2003 15:52:01 +0100, Michael Holm wrote
(in message <1fqzvzz.19myropl7p6wuN%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>):

Tak!

Fra : Michael Holm

Dato : 26-02-03 16:41

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Wed, 26 Feb 2003 15:52:01 +0100, Michael Holm wrote
> (in message <1fqzvzz.19myropl7p6wuN%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>):

> Tak!

Så må du jo forklare hvorfor det er så fantastisk, og vise os hvad du
laver med det

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-02-03 15:26

On Wed, 26 Feb 2003 16:41:26 +0100, Michael Holm wrote
(in message <1fqzyb3.c6wstmpnw3t5N%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>):

> Så må du jo forklare hvorfor det er så fantastisk, og vise os hvad du
> laver med det

Bare klik min url herunder! Og du/I må meget gerne komme med nogle
kommentarer eller skrive i gæstebogen eller i forum! Jeg har det hele!

Fra : Morten Lind

Dato : 26-02-03 15:00

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Er der en her der har Jyske(net)bank og et VISA kort

Hej David...Jeg véd du bor, hvor mange penge stortrives, men kan du ikke
støve en filial af Landarbejdernes Bank - undskyld Arbejdernes Landsbank
- op? Der ligger sikkert én i nærheden af en beverding sådan godt
gemt af vejen.

Så skal jeg nok købe det til dig.

Hej fra
Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-02-03 15:35

On Wed, 26 Feb 2003 14:59:53 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fqzthn.1c38ff18d9esyN%mortenlind@mac.com>):

> [...]
> støve en filial af Landarbejdernes Bank - undskyld Arbejdernes Landsbank
> - op? Der ligger sikkert én i nærheden af en beverding sådan godt

Det er pænt af dig, Morten, men jeg kender ikke nogen Arbejdernes Landsbank
indfor mange kilometer. Jeg er ikke sikker på, at jeg overhovedet tør gå ind
i en! Tak alligevel!