Ny firstclass-klient til osx
Fra : Ben Knudsen

Dato : 26-02-03 11:40

Så er 7.1 klar til osx (nu ved jeg jo, at der er andre end mig, der bruger
Firstclass herinde).

Fang den på:
<http://www.centrinity.com/ClientDownloads/>

ps. der er vist også en linux-klinet nu, hvis nogen er på den vogn

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 26-02-03 14:01

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Så er 7.1 klar til osx (nu ved jeg jo, at der er andre end mig, der bruger
> Firstclass herinde).

Nyheder?

--
cordial regards, the prime minister of Peterburg:
http://www.nationstates.net/ +45 5192 3981

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-02-03 14:39

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Nyheder?

Ved nærmere eftersyn er den fra 2002. Men den var også ny for mig. Og
den virker!
martinP

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 26-02-03 18:03

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Ved nærmere eftersyn er den fra 2002. Men den var også ny for mig. Og
> den virker!

Mærkeligt: På softwarens hjemmeside er der kun adgang til 6.... (som
også kører fint under X)

venlig hilsen

Martin
--
MA @ 55.01.46N 11.50.37E fjern xyz fra mailadresse

--and don't forget to boogie

Fra : Ben Knudsen

Dato : 27-02-03 08:20

usenet@haxor.dk writes:
>Nyheder?

Understøttelse af mail rules, hvis serveren vel at mærke også er seneste
udgave. Ellers ved jeg ikke rigtig...har ikke kunne finde en beskrivelse
af nyheder i dokumentationen. Men klienten er blevet meget hurtigere i
opstart og brug. Stor fordel!
I øvrigt tror jeg, at de andre taler om henholdsvis 7.1 klienten til
windows (som kom for nogen tid siden) og 6.0-preview udgaven til osx, som
også har været der i nogen tid.

Mvh Ben