Delocalizer
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 25-02-03 07:23

Hej alle

Jeg har brugt et lille stykke freeware jeg synes alle burde kende:

Delolalizer - fjerner alle ikke ønskede sprog-dimser: Hos mig røg der
440 MB!!

venlig hilsen

Martin

--
MA @ 55.01.46N 11.50.37E fjern xyz fra mailadresse

--and don't forget to boogie

Fra : Thomas Hansen

Dato : 25-02-03 13:05

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Jeg har brugt et lille stykke freeware jeg synes alle burde kende:
>
> Delolalizer - fjerner alle ikke ønskede sprog-dimser: Hos mig røg der
> 440 MB!!
På Versiontracker ser det ud som om den fjerne alle andre sprog end
engelsk. Kan man vælge at bevare f.eks. dansk?
Og virker det (en nordmand beklager sig nemlig over at have fået
fjwernet sit modersmål)?

/Thomas
--
All hail the spotted kitty!

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 25-02-03 17:37

Thomas Hansen <no@spam.net> wrote:

> På Versiontracker ser det ud som om den fjerne alle andre sprog end
> engelsk. Kan man vælge at bevare f.eks. dansk?
> Og virker det (en nordmand beklager sig nemlig over at have fået
> fjwernet sit modersmål)?

Du får en lang liste - vælg selv de sprog du vil beholde - husk at der
er to dansk filer, een med store bogstaver en anden med små.

Og jeg har efter et døgn endnu ikke mærket problemer..

venlig hilsen

Martin

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-02-03 14:39

On Tue, 25 Feb 2003 17:36:48 +0100, Martin Ammentorp wrote
(in message <1fqy62l.1jkq74719w4z8zN%martin@xyzammentorp.org>):

> [...]
> er to dansk filer, een med store bogstaver en anden med små.
>
> Og jeg har efter et døgn endnu ikke mærket problemer..

Men om tre døgn vil du finde ud af hvad det var i kærnen, den fjernede

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 26-02-03 18:03

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Men om tre døgn vil du finde ud af hvad det var i kærnen, den fjernede

Jeg troede ikke det var før den 13.

venlig hilsen

Martin

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 25-02-03 17:24

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Delolalizer

UPS jeg var vist lidt træt i morges - hedder

Delocalizer

(og selvflg. er dette allerede blevet rettet i denne vågne gruppe, men
jeg er lige kommet ind ad døren og set fejlen)

venlig hilsen

Martin