HJÆLP MAC OSX fil!
Fra : Johannes Lauesen

Dato : 22-02-03 14:23

Hej, jeg har leget lidt for meget med min mac

Jeg mangler nu filen

/System/Library/Extensions/AppleAirPortFW.kext/Contents/MacOS/AppleAirPortFW

Mine CD'er ligger på arbejde og jeg vil egentlig gerne bare have min fil ind
igen så jeg kan få det trådløse net til at køre igen på mac'en også.

Er der en venlig sjæl der vil give mig filen på mail?

jl på prowlan.com

Mange tak.

Fra : Michael Holm

Dato : 22-02-03 15:24

Johannes Lauesen <jl@prowlan.com> wrote:

> [...]
> igen så jeg kan få det trådløse net til at køre igen på mac'en også.
>
> Er der en venlig sjæl der vil give mig filen på mail?

i den mappe
(System/Library/Extensions/AppleAirPortFW.kext/Contents/MacOS/)
har jeg kun filen: "AppleAirPort"

er det den du vil havde eller er det egenlig blot den "Extensions" der
hedder AppleAirPortFW (med endelsen .kext ) ?
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 22-02-03 15:37

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> [...]
>
> er det den du vil havde eller er det egenlig blot den "Extensions" der
> hedder AppleAirPortFW (med endelsen .kext ) ?

Jeg har sendt ham den ønskede fil.
--
Preben Bødker Nielsen . preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Michael Holm

Dato : 22-02-03 15:59

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg har sendt ham den ønskede fil.

hvorfor een og mangler jeg den også ? eller er det først en der kommer
når man har sat en airport til ?

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 22-02-03 16:46

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> hvorfor een og mangler jeg den også ? eller er det først en der kommer
> når man har sat en airport til ?

Filen "AppleAirPortFW"
Jeg kører slet ikke Airport på den OS X.
Har du ikke bare fundet filen "AppleAirPortFW.kext" i mappen
/system/library/extensions.
Du skal bruge "Vis indhold af pakke" på filen AppleAirPortFW.kext, for
komme ned til /content/MacOS.

Fra : Michael Holm

Dato : 22-02-03 17:34

> [...]

> /system/library/extensions.
> Du skal bruge "Vis indhold af pakke" på filen AppleAirPortFW.kext, for

som du kan se af mit indlæg ovenfor var jeg nede i content/MacOS
men jeg må havde været træt da jeg gjorde det for det var i filen
AppleAirPort.kext og ikke AppleAirPortFW.kext jeg kom til at kigge i
så det var derfor jeg ikke kunne finde den

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Johannes Lauesen

Dato : 22-02-03 16:57

MANGE TAK FOR HJÆLPEN.

Jeg har fået den ønskede fil... og kan nu kravle rundt i huset med min mac
igen...

Mvh Johannes