Office X
Fra : Anker

Dato : 22-02-03 14:08

Jeg har problemer med den nyindkøbte Office X. Når jeg prøver at starte
henholdsvis Word, Excel og Powerpoint får jeg beskeden at "Programmet
Word/Excel/Powerpoint sluttede uventet"? Det eneste program i pakken der
kører er Entourage. Jeg har afinstalleret og geninstalleret flere gange uden
held. Jeg har været i forbindelse med Microsofts support, som henviste til
Mac support, der forgæves søgte at løse problemet. Hvad hulen er meningen,
er der andre med samme problem derude?

Mvh. Anker (river i øjeblikket sig selv i håret)

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 22-02-03 14:25

Anker <norup@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Mac support, der forgæves søgte at løse problemet. Hvad hulen er meningen,

Jeg har aldrig haft problemer med OfficeX. Har du kørt service-packs'ene
(3 styk)? Hvad er dit system for et?!
--
Poul

Fra : Anker

Dato : 23-02-03 16:57

Hvis du med service-packs mener opdateringer til office, så er det forsøgt.

Mit system er G4/867 med OS X 10.2.4.

Anker

Fra : Anker

Dato : 23-02-03 17:39

Jeg har nu løst problemet. I microsofts knowledge base var der en artikel,
der foreslog at kikke på fontproblemer.
Efter at have fjernet fontene fra Library, kører alt uden problemer.

Tjaa, der skal ikke meget til for at vælte læsset!

Anker

Fra : David Blangstrup

Dato : 22-02-03 16:49

On Sat, 22 Feb 2003 14:07:59 +0100, Anker wrote
(in message <3e5776f1$0$4211$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>):

> [...]
> er der andre med samme problem derude?
>
> Mvh. Anker (river i øjeblikket sig selv i håret)

Du skal nok finde newsgroups på microsoft serveren, det brugte jeg selv, der
var en til hver en del af programmet, og også det samlede program. Der er de
meget vidende - og det er selvfølgelig mac.
Der var nogen der havde de problemer. Har du kørt de seneste updates? Se på
mactopia.com

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!