Tele2 ADSL
Fra : Henrik Münster

Dato : 20-02-03 23:40

Jeg overvejer at få mine forældre på ADSL. De bruger Tele2 som
teleselskab. Jeg kan se på Tele2's hjemmeside, at Tele2 også har ADSL,
og den skulle kunne fungere med en Mac. Er der nogen, der har erfaring
med Tele2 ADSL? Der er aldrig nogen her, der omtaler det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 21-02-03 00:23

En bekendt har for ca 1 md. siden fået Tele2ADSL og det er fuldt stændig det
samme udstyr som jeg fik hos TDC i november, nemlig et Ericsson adsl-modem.
Det var i øvrigt en TDC montør som kom og installerede udstyret hos ham.
Jeg vil tro at det er gældende over hele landet, med mindre de benytter
andre mulige telemontører i større byer.
Udstyret må være det samme af hensyn til supporten.

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-02-03 10:16

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> udstyret hos ham. Jeg vil tro at det er gældende over hele landet, med
> mindre de benytter andre mulige telemontører i større byer. Udstyret må

Det var egentlig også min mistanke, da der er påfaldende ens priser og
betingelser ved oprettelse og installation. Det lyder jo meget godt. Så
må man da kunne bruge den med en Mac.
--
Henrik Münster
Esbjerg