VNC
Fra : Tue Dissing

Dato : 20-02-03 21:56

Hej NG

Er der nogen af jer derude der har fået TightVnc Viewer til at virke i
mac osx ???
Kan sagtens få forbindelse men for ikke nogen desktop frem.
Får kun et gråt skærmbillede med et X som markør. Så der er da hul
igennem. Har haft det oppe at køre på en wintel maskine, så jeg ved at
det virker !

Tue

Fra : Christian Flintrup

Dato : 21-02-03 02:28

Tue Dissing <tue@somersault.dk> wrote:

> Er der nogen af jer derude der har fået TightVnc Viewer til at virke i
> mac osx ???

Ikke mig. Men jeg har til gengæld haft succes med VNCThing. Så med
mindre der er en speciel funktionalitet i TightVnc Viewer, du skal
bruge, så kan du jo overveje at bruge et andet program.

--
Mange hilsener
Christian Flintrup