styrer ftp os X
Fra : Michael Holm

Dato : 20-02-03 10:53

Har prøvet at tage "serversettingsd" (deamon) over og starte den via
terminal og jeg kan åbne Server Settings herefter men kun med et
faneblad hvor jeg kan indtaste nyt serienr. ...
(kan godt bruge Sever Settings til at styre OS X Serveren fra OS X
clienten)

hvilke filer mangler jeg fra OS X server for at jeg kan bruge Server
Settings.app til at styrer ftp på en OS X client ?
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-02-03 11:08

On Thu, 20 Feb 2003 10:52:38 +0100, michael.holm@anthro.ku.dk (Michael
Holm) wrote:

>hvilke filer mangler jeg fra OS X server for at jeg kan bruge Server
>Settings.app til at styrer ftp på en OS X client ?

Hvis du alligevel bare kopierer filerne, hvorfor så ikke installere
serveren?

Fra : Michael Holm

Dato : 20-02-03 11:39

> Hvis du alligevel bare kopierer filerne, hvorfor så ikke installere
> serveren?
Det vil jeg ikke, det er en client der er alt muligt på i forvejen
men det burde da være muligt !?
Er foriøvrigt på nettet via "dit" airport kort - det er for fedt

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-02-03 11:48

On Thu, 20 Feb 2003 11:38:58 +0100, michael.holm@anthro.ku.dk (Michael
Holm) wrote:

>Det vil jeg ikke, det er en client der er alt muligt på i forvejen
>men det burde da være muligt !?

Det ved jeg nu ikke, serveren bruger anderledes config-filer end
klienten. Kig fx på httpd.conf i hhv serveren og klienten.

>Er foriøvrigt på nettet via "dit" airport kort - det er for fedt

Det er da rart at høre at det (stadigvæk) fungerer.