Upload af filer med en Mac
Fra : Claus Lind Christens~

Dato : 17-02-03 22:18

Jeg arbejder normalt med PC'er og bruger her WS_FTP til at uploade min
hjemmeside til Internettet.

Nu er jeg ved at lave en hjemmeside til en bekendt, som bruger Mac,
men han skal selv til at uploade siden fra sin egen Mac.
Er der nogen som kender et FTP program (freeware) som kan hentes fra
nettet ?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-02-03 22:34

Hent Fetch på http://www.pure-mac.com/ftp.html#fetch

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-02-03 22:46

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> writes:

> Hent Fetch på http://www.pure-mac.com/ftp.html#fetch

Hovsa. Du kom først.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-02-03 22:34

Claus Lind Christensen <clc@strandoghavjagt.dk> wrote:

> [...]
> men han skal selv til at uploade siden fra sin egen Mac.
> Er der nogen som kender et FTP program (freeware) som kan hentes fra

RBrowserLite er ganske god:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=13994&db=mac

Ellers foretrækker jeg Transmit, men den koster lidt penge:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=16683&db=mac

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-02-03 22:46

clc@strandoghavjagt.dk (Claus Lind Christensen) writes:

> [...]
> men han skal selv til at uploade siden fra sin egen Mac. Er der
> nogen som kender et FTP program (freeware) som kan hentes fra nettet

"Fetch" er ganske lige til - og har en lille sød hund, der logrer mens
man henter og sender data.

-h

Fra : Claus Lind Christens~

Dato : 18-02-03 20:31

Tak alle sammen, nu ser det ud til at jeg kan komme videre.