Suppeterningen er kastet..
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 17-02-03 21:37

jeg giver op.

Kan man i MacSOUP ikke få det nyeste indlæg til at stå øverst eller
nederst på siden, ligesom i OE på en PC. Jeg har prøvet en del
indstillinger, men ikke fundet den rigtige.

M.v.h
Niels

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 17-02-03 21:40

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsen@oncable.dk> wrote:

> jeg giver op.
>
> Kan man i MacSOUP ikke få det nyeste indlæg til at stå øverst eller
> nederst på siden, ligesom i OE på en PC. Jeg har prøvet en del
> indstillinger, men ikke fundet den rigtige.

Bruger du den i OS 9 eller OS X ?

I 9 står min til nederst.

Prøv at kigge her:

http://www.gylling.net/macsoup/

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 17-02-03 21:57

> Bruger du den i OS 9 eller OS X ?
>
> I 9 står min til nederst.
>
> Prøv at kigge her:
>
> http://www.gylling.net/macsoup/

Hej Jesper

Jeg har brugt din side til opsætning og det fungerer fint, det er bare
småjusteringer det kniber med. Jeg bruger OS 9.1 DK og MacSOUP DK 2.4.6.
Og nu vil jeg altså lære at bruge MacSoup.

M.v.h
Niels

Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-02-03 22:13

> [...]

> nederst på siden, ligesom i OE på en PC. Jeg har prøvet en del
> indstillinger, men ikke fundet den rigtige.

Klik på "Age" menutitlen?

vh Flemming Rubini

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 17-02-03 22:18

> [...]

> nederst på siden, ligesom i OE på en PC. Jeg har prøvet en del
> indstillinger, men ikke fundet den rigtige.

Du skal kigeg under "more options" under knappen "bodies & headers" 9
bunden af gruppeoversigten.

--
Peter - http://titancity.com/
http://haxor.dk/islamnyt/ - fordelene ved indvandringen

Fra : Karen Seiersen

Dato : 17-02-03 22:32

> [...]

> nederst på siden, ligesom i OE på en PC. Jeg har prøvet en del
> indstillinger, men ikke fundet den rigtige.

Åben en nyhedgruppe du abb. på... se nederst på siden, der hvor der står
brødtekst og overskrifter..... klik på den.... derefter på flere
indstillinger så skulle den være der.
Held og lykke med det... MacSoup er en kanon newsreader.

Machilsen karen

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 19-02-03 20:47

In article <1fqjnp3.1waai3hoov0k2N%niels.k.jacobsen@oncable.dk>,
niels.k.jacobsen@oncable.dk (Niels Jacobsen) wrote:

> jeg giver op.
>
> Kan man i MacSOUP ikke få det nyeste indlæg til at stå øverst eller
> nederst på siden, ligesom i OE på en PC. Jeg har prøvet en del
> indstillinger, men ikke fundet den rigtige.

Hej igen

Jeg prøver igen, og tester også lige MT-NewsWatcher. Den passer mig lige
umiddelbart bedre.

M.v.h
Niels