Sherlock og 8.6
Fra : Steen Larsen/Rødovre

Dato : 17-02-03 11:09

Når jeg prøver at bruge Sherlock til at søge på nettet, får jeg beskeden:
"Der er sket en netværksfejl"
Det sker med såvel OS 8.5 som OS 8.6.
-Kan det lade sig gøre?

Venlig hilsen
Steen

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-03 11:37

On Mon, 17 Feb 2003 11:08:31 +0100, "Steen Larsen/Rødovre"
<steen@enterpol.dk> wrote:

>"Der er sket en netværksfejl"
>Det sker med såvel OS 8.5 som OS 8.6.
>-Kan det lade sig gøre?

Ja, men du skal opdatere Sherlocks plug-ins, de er blevet for gamle.

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-02-03 09:10

> Ja, men du skal opdatere Sherlocks plug-ins, de er blevet for gamle.

Og hvis du prøver at søge med bare én plug in ad gangen, kan du checke
hvilke der er problemer med. Hvis det er den første af en større flok
plugins som den er sat til at søge med, bliver den "hængende i den" og
melder fejl.
MartinP