powerbook 12"
Fra : Andreas Reventlow

Dato : 12-02-03 20:44

Hej,
Jeg overvejer kraftigt at købe en mac.. har kørt wintel i 8 år og er klar på
at "skifte".
Jeg har delvist bestemt mig for den lille Powerbook 12".. er der nogen der
har erfaringer, råd eller andet omkring denne?

Venligst,
Andreas Reventlow

Fra : Tom Dissing

Dato : 12-02-03 21:22

Ummidelbart ser det ud til at du vælger "rigtigt".
I hvert fald I forhold til pris/performance !
For at få "mere" skal du helt op I den største.
Jeg mener at Apple I øjeblikket har ladet et par af de "gamle" modeller
indgå I "gruppen" af NYE!? Bærbare.
Du kan se forskellen på hastigheden på Ram og BUS.
Alt dette naturlgivis forudsat at vi taler om den "helt nye" bærbare Mac.
Tom

I andre må endelig supplere, hvis jeg tager helt fejl

On 12/02/03 20:44, in article
3e4aa420$0$71691$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Andreas Reventlow"

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 13-02-03 15:44

> [...]

> Jeg har delvist bestemt mig for den lille Powerbook 12".. er der nogen der
> har erfaringer, råd eller andet omkring denne?

Den er jo helt ny...

Ovevej om du vil have portabilitet (vægt og størrelse) eller ydelse og
mulgiheder som købskrav.

Det første: gå efter 12"

Det sidste: 15" eller endog 17"

--