Hvordan pokker får man Outlook Express til~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-02-03 09:33

Jeg kan ikke finde det sted det slåes til ?!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 12-02-03 10:07

> Jeg kan ikke finde det sted det slåes til ?!

Det kan man ikke, Jesper - du skal trykke på Send/Recieve
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-02-03 10:10

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Det kan man ikke, Jesper - du skal trykke på Send/Recieve

Det kan da ikke være rigtigt ?! Så er det jo komplet ubrugeligt.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 12-02-03 16:11

På 5.02 til os 9:

Funktioner - kør plan - rediger planer:
vinduet Definer plan: opret, fx. Autopoll;
Når-øen:
gentagende plan, hver 2 minutter

handling-øen:
hent post fra <konto>

er det klart?

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 12-02-03 16:17

Jens Rasmussen <jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:
øs, øv, her sad jeg & skrev med 1 hånd, og så sendtes det først for 3
min siden Det er vel ulempen ved en offlinereader som MacSoup.
Men problemet blev da løst.

Hvordan søger man efter indhold i MacSoup?
Har prøvet, men synes ikke, det virker. Den gennemløber nogle indlæg,
men der vises intet resultat.

Fra : Michael Holm

Dato : 12-02-03 17:07

Jens Rasmussen <jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Hvordan søger man efter indhold i MacSoup?
> Har prøvet, men synes ikke, det virker. Den gennemløber nogle indlæg,
> men der vises intet resultat.

gå ned i venstre hjørne og vælg "Tagged" eller tryk "æble 4"
så kommer de frem !

p.s. hvis du ikke gide vente til macsoup sender så tryk "æble alt k" så
sender og modtager den med det samme
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-02-03 11:08

> Jeg kan ikke finde det sted det slåes til ?!

Funktioner - planer.
Dobbeltklik fx. på planen "send og modtag alt", og du får et vindue der
hedder "definér planer" hvor du kan indstille den til at hente post
manuelt eller automatisk efter en af dig fastsat tidsplan.

v.h
Martin

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-02-03 11:12

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> hedder "definér planer" hvor du kan indstille den til at hente post
> manuelt eller automatisk efter en af dig fastsat tidsplan.

Tak. Det havde jeg overset.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 12-02-03 15:04

> [...]

> hedder "definér planer" hvor du kan indstille den til at hente post
> manuelt eller automatisk efter en af dig fastsat tidsplan.

Okay! Så har jeg brugt OutlookExpress i over fire år, uden at vide det -
tak til Martin og undskyld til Jesper
M.

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-02-03 16:02

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Okay! Så har jeg brugt OutlookExpress i over fire år, uden at vide det -

Den kommando er nu også "pakket godt ind".
Martin

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-02-03 21:04

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke finde det sted det slåes til ?!

Jeg skal ikke gøre mig klog på mac versionen, men i pc udgaven finder man
under indstillinger/generelt en box, der kan sættes til at hente post hvert
x minut, f.eks. hvert tredie minut. Du arbejder vel altid online i OE?

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: *****
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ **********

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-02-03 21:43

Claus Tersgov <Clausnews@hotmail.com> wrote:

> [...]
> x minut, f.eks. hvert tredie minut. Du arbejder vel altid online i OE?

Jeg har fundet det. Men det skal da slåes til ellers kan det da være
ligemeget. Jeg gider ikke sidde og spørge om post hvert 5. minut - det
klarer dyret selv.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/