Colin Powell UN TV2 kan ikke se det
Fra : Per Madsen

Dato : 05-02-03 16:46

Danm, kan I se det. Det funker ikke hos mig

www.tv2.dk

... og jeg har RealPlayer installeret (OS X Jag.)

Fra : Per Madsen

Dato : 05-02-03 16:57

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Danm, kan I se det. Det funker ikke hos mig
>
> www.tv2.dk
>
> .. og jeg har RealPlayer installeret (OS X Jag.)

Hmmm, fungerer fint på BBC med RealPlayer :-/

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-03 17:38

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Danm, kan I se det. Det funker ikke hos mig
>
> www.tv2.dk

BBC World. Eller DR1. TV2 sender det slet ikke.
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Madsen

Dato : 05-02-03 17:50

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> BBC World. Eller DR1. TV2 sender det slet ikke.

De har streamet det fra www.tv2.dk,- se banner i højre side af vinduet.
...det virker bare ikke!

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-03 18:09

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> De har streamet det fra www.tv2.dk,- se banner i højre side af vinduet.
> ..det virker bare ikke!

Jeg har fire fjernsyn, placeret i dagligstue, sovekammer, køkken og den
stue hvor jeg har min G4/867 og min HP LaserJet 4050N stående - ingen
grund til at se den på datamaten.
--
Per Erik Rønne

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-02-03 18:14

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> Jeg har fire fjernsyn, placeret i dagligstue, sovekammer, køkken og den
> stue hvor jeg har min G4/867 og min HP LaserJet 4050N stående - ingen
> grund til at se den på datamaten.

Om du så havde 100 fjernsyn, nytter det jo ikke meget, hvis det du skal
se, kun sendes på nettet.
--
Preben Bødker Nielsen . preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-03 19:16

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Om du så havde 100 fjernsyn, nytter det jo ikke meget, hvis det du skal
> se, kun sendes på nettet.

Næh, men den udsendelse subject hentyder til blev i det mindste
transmitteret direkte på fire af de kanaler jeg så:

DR1.
Norge 2.
BBC World.
CNN.

Jeg er næsten sikker på at jeg også havde kunnet se det på andre
kanaler, hvis jeg ellers havde set efter.
--
Per Erik Rønne