Fotos fra MacBruger workshoppen
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-02-03 14:56

Fotos fra MacBruger workshoppen

Jeg har lagt en stribe foto's fra gårsdagens MacBruger workshop
www.photo-gallery.dk - flg. URL er direkte link til preview's:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week-5_2of5.html
preview 2 til 5 indeholder ialt 41 billeder, klik på de små
thumbnail's og se billedet i en stor version.

OBS: Jeg server www.photo-gallery.dk fra en PowerMac 8200, via en
512/512 Kilobit ADSL-forbindelse, det sætter grænser for kapasi-
teten, så hvis du oplever lange svartider, så skyldes det kø-dan-
nelse, og så kan det bedre svare sig, at prøve igen på et andet
tidspunkt.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 02-02-03 15:35

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> teten, så hvis du oplever lange svartider, så skyldes det kø-dan-
> nelse, og så kan det bedre svare sig, at prøve igen på et andet

Gode billeder, men kan du ikke navngive dem med navnene på personerne på
billederne ? Så dukker de op på et tidspunkt i google.com, når de er
blevet indexeret.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 02-02-03 15:38

On Sun, 2 Feb 2003 14:56:16 +0100, Niels Ebbesen wrote
(in message <3E3D237D.794BC4A8@niels-ebbesen.net>):

> [...]
> teten, så hvis du oplever lange svartider, så skyldes det kø-dan-
> nelse, og så kan det bedre svare sig, at prøve igen på et andet

Fede billeder!

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Morten Lind

Dato : 02-02-03 15:43

> [...]

> teten, så hvis du oplever lange svartider, så skyldes det kø-dan-
> nelse, og så kan det bedre svare sig, at prøve igen på et andet

Fedt & flot, Niels......Lynhurtigt arbejde, Sådan!
Mange hilsener fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Per Rønne

Dato : 02-02-03 16:11

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Jeg har lagt en stribe foto's fra gårsdagens MacBruger workshop
> på www.photo-gallery.dk

Så Jesper Ørsted og Peter Perlsø igen kan blive udstillet af Christian
R. Larsen. På dk.politik .
--
Per Erik Rønne

Fra : Morten Lind

Dato : 02-02-03 16:18

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> Så Jesper Ørsted og Peter Perlsø igen kan blive udstillet af Christian
> R. Larsen. På dk.politik .

Hvad betyder det?
M.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-02-03 16:28

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hvad betyder det?
> M.

At en vis idiot ved navn Christian Rene Larsen mener det er gangbar
debatform at udstille billeder af meddebattører uden deres samtykke.

--
Peter - http://titancity.com/ , http://haxor.dk/islamnyt/
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET ARBEJDE!!!

Fra : Morten Lind

Dato : 02-02-03 16:45

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> At en vis idiot ved navn Christian Rene Larsen mener det er gangbar
> debatform at udstille billeder af meddebattører uden deres samtykke.

Hmmmm.......folk er s´gu´ ikke, hvad de har været
Tak, Peter
M.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-02-03 19:04

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> At en vis idiot ved navn Christian Rene Larsen mener det er gangbar
> debatform at udstille billeder af meddebattører uden deres samtykke.

I kan da bare gi' mig et vink, hvis han kopierer eller linker
til mine billeder, så skal jeg nok ta' mig af ham.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 02-02-03 19:28

> I kan da bare gi' mig et vink, hvis han kopierer eller linker
> til mine billeder, så skal jeg nok ta' mig af ham.

Vink:

http://groups.google.com/groups?q=billeder+group:dk.politik*+author:christia
n+author:larsen&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=F3%25U9.35736%24Hl6.4135293
%40news010.worldonline.dk&rnum=1

--
Anders Vind Ebbesen
www.webbesen.dk | www.packets.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-02-03 20:17

Anders Vind Ebbesen wrote:

> [...]
> n+author:larsen&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=F3%25U9.35736%24Hl6.4135293

De billeder der henvises til ligger på www.macbruger.dk - og da
Jesper Ørsted sidder i bestyrelsen, så skulle han nemt kunne få
web-master til at ændre lidt på de to URL's, så henvisningerne
ikke virker.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Christian Bech

Dato : 03-02-03 09:46

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> skrev:

>http://groups.google.com/groups?q=billeder+group:dk.politik*+author:christia
>n+author:larsen&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=F3%25U9.35736%24Hl6.4135293
>%40news010.worldonline.dk&rnum=1

Nu kom jeg til at læse lidt af den tråd. Du godeste. dk.politik er en
endnu større sandkasse end sidst jeg kiggede forbi for et par år
siden.

Hvorfor holder i det ud?
--
Christian

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-02-03 10:04

Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Hvorfor holder i det ud?

Vi har killfiles til hjælp. Det hjælper faktisk gevaldigt når man får
filtreret de kendte balladamagere ud.