iTools er nu klar
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-01-03 21:27

Software Update er nu klar til at installere iMovie og iPhoto.

Den dårlige nyhed er, at 900MB fri plads på / ikke er nok :(

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-01-03 21:34

Povl H. Pedersen <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

> Software Update er nu klar til at installere iMovie og iPhoto.
>
> Den dårlige nyhed er, at 900MB fri plads på / ikke er nok :(

Så, hvad kan iPhoto 2 så, som 1'eren ikek kan?

--
Peter - http://titancity.com/ , http://haxor.dk/islamnyt/
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET JOB!!!

Fra : Michael Holm

Dato : 31-01-03 21:53

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Så, hvad kan iPhoto 2 så, som 1'eren ikek kan?

jeg skulle lige høre vindersangen fra stjerne for en a.. færdig og nu
downloader vi så ... svaret kommer om lidt
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-01-03 21:55

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> jeg skulle lige høre vindersangen fra stjerne for en a.. færdig og nu
> downloader vi så ... svaret kommer om lidt

Så tager jeg et bad imens.

Fra : Preben Boedker Niels~

Dato : 31-01-03 21:57

www.apple.com/imovie = 81,8 Mb
www.apple.com/iphoto = 32,1 Mb

--
preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Michael Holm

Dato : 31-01-03 22:07

Preben Boedker Nielsen <null@device.dk> wrote:

> www.apple.com/imovie = 81,8 Mb
> www.apple.com/iphoto = 32,1 Mb

selvom de ikke fylder 900 mb kan de godt kræve det for at installeres...
foriøvrigt læste jeg lige at Tech tool folkene anbefaler at man min har
15 % ledig harddiskplads på en HFS+ disk.
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Preben Boedker Niels~

Dato : 31-01-03 23:54

> [...]

> foriøvrigt læste jeg lige at Tech tool folkene anbefaler at man min har
> 15 % ledig harddiskplads på en HFS+ disk.

iMovie kræver 2 Gb harddisk!

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 01-02-03 19:01

Povl H. Pedersen <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

> Software Update er nu klar til at installere iMovie og iPhoto.
>
> Den dårlige nyhed er, at 900MB fri plads på / ikke er nok :(

Nåh, det ser det nu ikke ud til her. Men jeg kan da se at installeringen
via updaten har 'slugt' ca. 0,5 Gb - og det er da en del ...

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen