Apple Service Source 2002!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-01-03 18:29

hej alle,

en venlig bruger har uploadet Apple's Service Source 2002 til min
Carracho server. Denne inkluderer reparationsmanualer til APPLE Mac'er,
og alle Apple's system software udgivelser - nogensinde.

Den ligger i /Uploads/ på serveren haxor.dk

Værsgo at spis!

--
Peter - http://titancity.com/ , http://haxor.dk/islamnyt/
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET JOB!!!

Fra : Peter Ursin

Dato : 31-01-03 20:14

"Peter Bjørn Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> wrote in message
> [...]
> og alle Apple's system software udgivelser - nogensinde.
>
> Den ligger i /Uploads/ på serveren haxor.dk

Det virker som om man skal have login og password for at få adgang ?

mvh
Peter

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-01-03 20:35

Peter Ursin <zorillaREMOVE@THISmyrealbox.com> wrote:

> Det virker som om man skal have login og password for at få adgang ?
>
> mvh
> Peter

Nu prøver du ikek med FTP, vel?

brug Carracho - http://carracho.com

Fra : Peter Ursin

Dato : 31-01-03 20:54

> Nu prøver du ikek med FTP, vel?
>
> brug Carracho - http://carracho.com

Øhm, joh det gjorde jeg faktisk
jeg prøver carracho istedet.

Peter

Fra : [5220] maciek

Dato : 01-02-03 23:17

> [...]

> "Peter Bjørn Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> wrote in message

> Det virker som om man skal have login og password for at få adgang ?

kan du ikke dele den på din webserver?
MVH. MACIEK

Fra : Preben Boedker Niels~

Dato : 31-01-03 20:42

> [...]

> og alle Apple's system software udgivelser - nogensinde.
>
> Den ligger i /Uploads/ på serveren haxor.dk

Hvordan får man rettten serveret?

ftp.haxor.dk eksisterer ikke.
http://haxor.dk indeholder ikke /upload
afp://haxor.dk kræver login til disken Neptune

--
preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Grandmaster Melle Me~

Dato : 31-01-03 21:26

www.carracho.com Det er Carracho, ikke FTP/HTTP/AFP
--
Rat Pfink: Remember, Boo Boo, we only have one weakness.
Boo Boo: What's that, Rat Pfink?

Fra : Preben Boedker Niels~

Dato : 31-01-03 21:28

Grandmaster Melle Mel <spiced@pork.ham.invalid> wrote:

> www.carracho.com Det er Carracho, ikke FTP/HTTP/AFP

Tak. Det opdagede jeg selv, da teksten nåede min hjernebakke

Fra : Grandmaster Melle Me~

Dato : 01-02-03 00:12

Preben Boedker Nielsen <null@device.dk> wrote:

> Tak. Det opdagede jeg selv, da teksten nåede min hjernebakke

Der kan ind imellem være usædvanligt langt fra øjet til hjernebarken