Kan alle Titanium modeller køre med 2
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-01-03 20:29

Kan alle Titanium modellerne egnetlig håndtere 2 forskellige skærme ?
Altså sådan at der er et billede på den bærbare samt et på en stationær
skærm ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Andreas Rasmussen

Dato : 30-01-03 21:23

> Kan alle Titanium modellerne egnetlig håndtere 2 forskellige skærme ?
> Altså sådan at der er et billede på den bærbare samt et på en stationær
> skærm ?

Ja

anr

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-01-03 21:39

Andreas Rasmussen <anrNOT@PARTmac.com> wrote:

> Ja

OK. Altså fx. Titanium som pallette skærm og en 21" som arbejdsskærm.

Knalder man så bare 21" i skærm stikket bagi Ti ?

Hvad hedder denne funktion/feature ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 30-01-03 21:43

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> OK. Altså fx. Titanium som pallette skærm og en 21" som arbejdsskærm.
>
> Knalder man så bare 21" i skærm stikket bagi Ti ?

Jep. Det er hvad jeg gør på pinden. Selvom det kun er en 17" :)

Det er en enorm lettelse for mig, men min Linuxkollega foretrækker
virtuelle skriveborde. Sådan er vi så forskellige.

> Hvad hedder denne funktion/feature ?

To skærme? Som ikke er dublerede?

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 31-01-03 10:46

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> To skærme? Som ikke er dublerede?

Svjv kaldes det "monitor spanning" på engelsk. Når det samme billede er
på to skærme, kaldes det mirroring.

--
Mikkel Pagh
Berlin

Fra : Storm

Dato : 31-01-03 11:18

Mikkel Pagh <spiced.pork@ham.com> wrote:

> Svjv kaldes det "monitor spanning" på engelsk. Når det samme billede er
> på to skærme, kaldes det mirroring.

Ja, det er bare et spørgsmål om mirroring er slået til eller fra under
Monitor eller Display. Både i 9 og 10.

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Michael Holm

Dato : 31-01-03 11:53

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Ja, det er bare et spørgsmål om mirroring er slået til eller fra under
> Monitor eller Display. Både i 9 og 10.

men muligheden kommer vel først frem når man har en ekstraskærm sat til
eller hur ?
(jeg kan nemlig ikke se noget man kan slå til eller fra på min Titan)
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 31-01-03 15:31

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> men muligheden kommer vel først frem når man har en ekstraskærm sat til
> eller hur ?

Ja.
--
Mvh Martin

"Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end"

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 31-01-03 13:03

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> writes:

> Det er en enorm lettelse for mig, men min Linuxkollega foretrækker
> virtuelle skriveborde. Sådan er vi så forskellige.

Minder mig om: Der er stadig ikke virtuelel desktoppe under OSX, no?

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk