Adobe help og IE
Fra : Storm

Dato : 29-01-03 21:15

I de fleste tilfælde virker det for mig at jeg har sat Chimera til
default browser. Lige netop alle Adobes hjælpefiler bliver dog stædig
ved at åben IE.

Mon det bare er sådan?

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Morten Lind

Dato : 30-01-03 14:59

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> I de fleste tilfælde virker det for mig at jeg har sat Chimera til
> default browser. Lige netop alle Adobes hjælpefiler bliver dog stædig
> ved at åben IE.
>
> Mon det bare er sådan?

Hej Nina....

Også her, øv.....jeg bruger den samme opsætning som du, men det er ikke
alle Adobe-programmer, der gør det - Acrobat åbner(selvfølgelig) i sig
selv og GoLive respekterer Chimera.

Så hos mig er det InDesign, ImageReady/Photoshop og Illustrator, så jeg
tror, det er en Adobe-ting.

Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-01-03 15:28

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> selv og GoLive respekterer Chimera.
>
> Så hos mig er det InDesign, ImageReady/Photoshop og Illustrator, så jeg

Kan I ikke bare finde dokumenterne i Finder og så vælge, hvilke program,
der skal åbne dem via æble-I?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 30-01-03 15:56

> Kan I ikke bare finde dokumenterne i Finder og så vælge, hvilke program,
> der skal åbne dem via æble-I?

Øhhhh.....Henrik, Hvis Nina mener dét, jeg svarer på, så handler det om,
hvilken browser, det aktuelle program bruger, når man aktiverer dets
hjælp-funktion/database, så nej, det kan vi ikke bare..........
Hejsa´er fra Gladsaxe
M.

Fra : Storm

Dato : 30-01-03 16:17

Måske tog jeg munden for fuld så.. med at sige alle

> Øhhhh.....Henrik, Hvis Nina mener dét, jeg svarer på, så handler det om,
> hvilken browser, det aktuelle program bruger, når man aktiverer dets
> hjælp-funktion/database, så nej, det kan vi ikke bare..........

Nej det kan vi ikke finde ud af. Kan Henrik mon? Hvis jeg kan, er det så
bøvlet, så jeg ligeså godt kan lade IE gøre det.

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 30-01-03 16:23

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Måske tog jeg munden for fuld så.. med at sige alle

> Nej det kan vi ikke finde ud af. Kan Henrik mon? Hvis jeg kan, er det så
> bøvlet, så jeg ligeså godt kan lade IE gøre det.

Utålmodig som jeg er havde jeg senere i dag spurgt i
Illustrator-gruppen. Her fik jeg svaret:

________

I have Opera set as my default browser, and Illustrator
(and Photoshop) help opens in Opera. You might want to
verify that Chimera is indeed set as the default browser
for HTML and HTML file types, and for HTTP and HTTPS
protocols.
_________

Jeg er lidt i tvivl hvor jeg tjekker - men jeg prøver da - noget med Get
info?

--
Venlig hilsen
Nina Storm