Endnu et Brugsen-svar
Fra : Per Rønne

Dato : 29-01-03 19:21

Kære Per,

Tak for din tilbagemelding vedrørende SuperBrugsens kundeundersøgelse på
Internettet.

Vi har taget din henvendelse til efterretning og har i
KundeMetersammenhæng valgt at rette beskrivelsen af de tekniske krav, så
Mac brugere får bedre hjælp. Det skulle ligeledes være muligt at
gennemføre en besvarelse på Mac, hvis man benytter Apple's nye browser
Safari, som kan hentes på www.apple.com/safari. Dette er dog ikke testet
af COOP Danmark. Din browser skal have aktiveret JavaScript & acceptere
Cookies.

Hvis du ikke allerede har svaret, så glæder vi os til at modtage din
bedømmelse af din butik på
http://www.fdb.dk/kundemeter/default_not_ie.asp

Med venlig hilsen

Ulrik Trenckner
Webudvikler

COOP Danmark A/S
COOP Data, IT-Center

--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 29-01-03 20:47

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:
> http://www.fdb.dk/kundemeter/default_not_ie.asp
Det virkede da for mig med os9.1 og netscape 7;
formuleringen af krav til os og browser kan dog stadig pisse mig af: som
om det skulle være noget særligt at bygge en side, der virker for alle
brugere!

SuperBrugsen Chr Havns Torv
CHRISTIANSHAVNS TORV 2
1410 KØBENHAVN K

har så til gengæld fået det glatte lag

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-01-03 23:27

> [...]

> Mac brugere får bedre hjælp. Det skulle ligeledes være muligt at
> gennemføre en besvarelse på Mac, hvis man benytter Apple's nye browser

Det er sikkert mig, der har testet den. Jeg skrev til dem, at det
virkede. Det er også på mit forslag, at de skriver adresse og by ved
hver Brugs. Jeg syntes, det var svært at finde sin egen Brugs. Nogle
stod med bynavn, og andre med gadenavn. Det er jo ikke til at vide, at
Brugsen nede i gågaden er SuperBrugsen, Kongensgade. Der er vel ikke en
by med respekt for sig selv, der ikke har en Kongensgade. Sjovt så lidt
der skal til for at ændre noget.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-01-03 03:45

Hej Per

- Der er nok nogen, der er ved at få rigtig kolde fødder nu...
mvh. Erik Richard