Underlig opførsel i Chimera o.a.
Fra : Morten Lind

Dato : 29-01-03 07:50

God morgen.

I går aftes havde jeg en strømafbrydelse, og hér til morgen opfører
Chimera sig underligt. Den starter TalkBackAgent, hver gang den starter,
og aktiverer jeg et link fra Mail, crasher den(OG starter
TalkBackAgent).

Har kørt reparation af disktilladelser, som OGSÅ sluttede
uventet/crashede.

MacSoup, TextEdit, AppleWorks, Safari og Mail fejler tilsyneladende ikke
noget, men det er da underligt?

Navigator/Chimera kan sagtens åbne, den starter bare den dér
TalkBack-dims?

Kan man nulstille PRAM & genopbygge skrivebord i X, som i "gamle" dage,
og hvis ja, er det så bare på samme måde?

Nå, jeg prøver selv, når jeg kommer hjem.

God dag til alle............fra
Morten

--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Heklaz

Dato : 29-01-03 08:59

In <1fpjenz.nesbchq0ed56N%mortenlind@mac.com> Morten Lind wrote:
> [...]
> Chimera sig underligt. Den starter TalkBackAgent, hver gang den
> starter, og aktiverer jeg et link fra Mail, crasher den(OG starter

Prøv at fjerne "Library/Application\ Support/Chimera/Profiles/default"
kataloget og prøv igen.

Men fjern det ved at flytte det, ellers mister du bogmærker etc.

/jnp

Fra : Morten Lind

Dato : 29-01-03 14:06

Heklaz <jnpNOSPAM@smartNospaMtv.dk> wrote:

> Prøv at fjerne "Library/Application\ Support/Chimera/Profiles/default"
> kataloget og prøv igen.
>
> Men fjern det ved at flytte det, ellers mister du bogmærker etc.

Tak til Heklaz & Per.......Smed Chimera ud og hentede en ny, alt OK
(Hvad fanden gør vi, hvis vi mister vort bredbånd).
M.

Fra : Per Madsen

Dato : 29-01-03 11:08

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

DL latest build med ChimeraKnight,- det har løst mine prbl. m. Chimera
der ikke ville starte ordenligt.
--
Per Madsen
www.ecotox.dk