Browser-problemer
Fra : Ole Bendix

Dato : 27-01-03 11:18

Hej!

Hvordan får jeg min iMAC eller iBOOK til at gå ind på russiske
hjemmesider, som eks. denne:
www.gazeta.ru

Selvom den er indstilet i browseren til at tage kyrilliske bogstaver
driller min maskine mig (Microsoft Eksplorer 5.1)

Mvh.
Ole

Fra : Morten Lind

Dato : 27-01-03 14:48

Ole Bendix <Ole_Bendix@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
>
> Selvom den er indstilet i browseren til at tage kyrilliske bogstaver
> driller min maskine mig (Microsoft Eksplorer 5.1)

Hej Ole......

Brug dog en browser, der virker, og som er lavet af mennesker, der kan
programmere

Din side spiller perfekt i Chimera 0.6.0 på OS X, 10.2.3, ligeså i
Safari og Mozilla og OmniWeb og Netscape, der dog er lidt tung at danse
med. iCab & Opera vil ikke være med og IE har du selv prøvet.

Stavefejl har jeg ikke tjekket, da mit russiske er lidt rustent(bar´for
sjov), men jeg kan da se, de er to timer længere fremme derovre.

Men fin side i mindst fem forskellige browsere, så hvad skal man dog
bruge IE til?

Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)