Ang. display på Derby Hunter
Fra : H.C.Larsen

Dato : 19-02-03 16:23

Hej.

Displayet på min Derby Hunter virker ikke mere, det vil sige at det viser
det samme tal uanset om der er tænding på eller ej, er der nogle der har
erfaring med hvad der evt.
kan være galt.

Hilsen Henrik.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 19-02-03 18:02

"H.C.Larsen" <hclarsenFJERNDETTE@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> det samme tal uanset om der er tænding på eller ej, er der nogle der har

Jeg har desværre ikke set en Derbi Hunter, så jeg tillader mig at spørge
hvad der menes med display. Det er vel en del af instrumenteringen, et ur
måske?

Fra : H.C.Larsen

Dato : 19-02-03 20:21

Displayet viser km/t eller kørte km, eller trip tæller, det kan også vise
klokken.

Hilsen Henrik.

Fra : H.C.Larsen

Dato : 09-03-03 18:13

Jeg har selv løst problemet, frakobling af akku var hvad der skulle til.

Hilsen Henrik.