Der var engang.......
Fra : Rikke & Brian

Dato : 05-03-03 21:04

Min kæreste og jeg sad netop og mindedes, da vi i sin tid begyndte at gå i
byen. Vi kom i tanker om en hel masse sange, som vi dansede til, bl. a.
"Baby I need your loving, got to have all your loving....." Men hvem var det
lige, der sang den?

Hilsen og på forhånd tak, Rikke.

Kristian Brauner Kjeldsen
Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
brauner@mail1.stofanet.dk
http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/

Fra : Lauridsen

Dato : 05-03-03 21:33

> [...]
> byen. Vi kom i tanker om en hel masse sange, som vi dansede til, bl. a.
> "Baby I need your loving, got to have all your loving....." Men hvem var

Hej
Det må næsten være Carl Carlton - Baby I need your loving

Mvh.
Lars

Fra : Rikke & Brian

Dato : 06-03-03 13:24

Det var lige nøjagtig den med Carl Carlton, jeg kunne huske.
Tak for det.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 05-03-03 21:35

Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:
> [...]
> gå i byen. Vi kom i tanker om en hel masse sange, som vi dansede til,
> bl. a. "Baby I need your loving, got to have all your loving....."

Det er der flere der har, skrevet til Four Tops,
mest kendt herhjemme er den nok med the Temptations

tjek teksten her
http://www.geocities.com/maree_armstrong/Baby_I_Need_Your_Lovin.html

/ Flying hotdogs