Hvad synes I om Kashmir - Zitilites ?
Fra : Zodiax

Dato : 04-03-03 18:31

Jeg må indrømme at den slet ikke lyder som jeg havde forventet, men på en
god måde. Jeg tror det er sådan en cd der bliver bedre og bedre for hver
gang man hører den. Jeg er i hvertfald godt tilfreds :)

--
Zodiax

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-03 21:22

> Jeg må indrømme at den slet ikke lyder som jeg havde forventet, men på en
> god måde. Jeg tror det er sådan en cd der bliver bedre og bedre for hver
> gang man hører den. Jeg er i hvertfald godt tilfreds :)

Har ingen cd-afspiller for tiden så.. Men husk nu: De bedste cd'er er dem
der bliver bedre med tiden ;)

/peet_dk
- der fik solgt sit billig-anlæg før han fik sparet op til cd-afspiler til
hans thule hi-fi anlæg

Fra : ChristianTC

Dato : 04-03-03 22:24

Hej!

Har lige købt den i dag og har kun positive ting at sige om den! Jeg elsker
"Surfing the warm industry" - deres første single!!
Og så kan jeg ikke vente til at komme til koncert med dem i Voxhall i
Århus!!

Venlig hilsen

Karen Trier

Fra : Peter Theglev

Dato : 04-03-03 23:24

Jeg må indrømme, at det jeg har hørt indtil videre ikke har fået mig til
at juble. Jeg er VILD med The good Life, hvor de gode melodier afløser
hinanden – jeg synes, der er langt imellem dem på Zitilites. Og - jeg må
gi' nogle af anmelderne ret; Eistrups vokal lyder sgu' en aaanelse
anstrengt sine steder ...

Peter

Fra : LaC

Dato : 05-03-03 15:05

> Jeg må indrømme at den slet ikke lyder som jeg havde forventet, men på en
> god måde. Jeg tror det er sådan en cd der bliver bedre og bedre for hver
> gang man hører den. Jeg er i hvertfald godt tilfreds :)

Den har nu kørt som primært valg i min spille siden mandag, og jeg synes den
vinder meget..... Især synes jeg Kasper og Co denne gang nærmer sig Jeff
Buckley yderligere. Men uden at være kopier, idet de viderefører stilen på
en elegant måde. At kaspers stemme kan lyde anstrengt er et spørgsmål om
smag. Jeg synes han leverer en smuk engageret prestation.

FLOT gået Kashmir!!!!!

Lars Christensen
Fanø

Fra : sune vuorela

Dato : 06-03-03 00:42

En der kalder sig "Zodiax" <zodiax@jesspar*fjern_dette*.dk> skrev:

>Jeg må indrømme at den slet ikke lyder som jeg havde forventet, men på en
>god måde. Jeg tror det er sådan en cd der bliver bedre og bedre for hver
>gang man hører den. Jeg er i hvertfald godt tilfreds :)

Ind til videre tror jeg at jeg diplomatisk vil kalde den for ekstremt
svært tilgængelig.

Nu har jeg hørt den 15 gange eller lignende - og den er ikke vokset
væsentligt!

--
Sune
Kashmirfan siden travelouge

Fra : Holm

Dato : 06-03-03 16:00

Den er cool nok - kræver vist lidt tilvænning...
--
"There are two major products that come out of Berkeley: LSD and BSD. We
don't believe this to be a coincidence."

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-03-03 16:09

On Thu, 6 Mar 2003 16:00:04 +0100, Holm <nowhere@nowhere.com> wrote:

>Den er cool nok - kræver vist lidt tilvænning...

Ja den krævede tilvænning ved nogle af numrene. Den ligger tæt på The
Good life, men er måske mindre holdbar?
Ihvertfald glæder jeg mig til koncerten!!
Den får ***** ud af 6 herfra

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter F.

Dato : 08-03-03 22:22

Jeg synes "Zitilites" er en totaltfed cd.
Første gange jeg hørte den synes jeg at sangene lød ensformede, og med en
kraftig tendens til at virke direkte kedelige. Det er absolut ikke tilfældet
mere. Den er virkelig vokset siden første gang jeg hørte den. Men en ting
der undre mig en smule er, at det er netop "Surfing the warm industry" de
har valgt som deres single. Jeg synes ikke den representerer lyden/stilen i
de øvrige sange. Men hva', så blev man jo bare så meget mere overrasket da
man hørte resten af cd'en.
Jeg mener ikke at man skal sammenligne den med Kashmirs foregående albums.
De ændre og udvikler sig hver gang der kommer noget nyt fra dem. Det synes
jeg er meget flot og charmerende. De kunne sagtens bare have udsendt en "TGL
2", men de vælger i stedet at lave noget helt nyt.
Kasper Eistrups vokal: Den er for fed, og hans stemme yder sit bedste når
den bliver anstengt lidt. ("Bring back superman" og "Rocket brothers")

Godt gået kashmir. Så må vi bare se hvor lang tid der går inden deres næste
album. Men hva' det er jo nok værd at vente på.
Peter

Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 09-03-03 17:59

Peter F. <*remove*pfs@lightship.fjerndette.dk> skrev i
> Kasper Eistrups vokal: Den er for fed, og hans stemme yder sit bedste når
> den bliver anstengt lidt. ("Bring back superman" og "Rocket brothers")

Jeg er enig med dem der mener at Eistrups vokal lyder anstrengt. Og sjovt
nok synes jeg slet ikke om hans vokal på Rocket Brothers. Generelt synes jeg
han gjorde det bedre på The Good Life.(smag/behag)

Numrene Melpomene, In The Sand, Zitilites og The New Gold imponere
umiddelbart mest!

--
..- -. -.. .-. . .- ...
A n d r e a s

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-03-03 02:27

"Zodiax" <zodiax@jesspar*fjern_dette*.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg må indrømme at den slet ikke lyder som jeg havde forventet, men på en
> god måde. Jeg tror det er sådan en cd der bliver bedre og bedre for hver
> gang man hører den. Jeg er i hvertfald godt tilfreds :)

Jeg synes virkelig den er god. Kun Big Fresh (nr. 10), jeg ikke synes der
rigtig holder. De andre er gode, varierende og samtidig, som du selv siger,
sange der vokser...

Mvh.
Lars