Cheap Trick aflyst
Fra : Michael Olsen

Dato : 28-02-03 18:02

Et af mine favoritband, powerpoprockerne Cheap Trick skulle have spillet på
torsdag i Amager bio. Men da jeg i dag gik på posthuset for at købe billet,
fik jeg at vide, at koncerten er aflyst. Men ikke hvorfor.
På deres hjemmeside står der intet på tourlisten om aflysninger. Er der
nogle af jer, som kender årsagen?

mvh Michael Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-03 22:01

"Michael Olsen" <Michael.Olsen@bt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> fik jeg at vide, at koncerten er aflyst. Men ikke hvorfor.
> På deres hjemmeside står der intet på tourlisten om aflysninger. Er der

Iflg. koncertstedets hjemmeside:

"Det er med stor beklagelse at kunne meddele, at Cheap Trick aflyser
koncerten d. 6. marts i Amager Bio. Deres kommende Europa-turné
er blevet udskudt til efteråret p.g.a. problemer med færdiggørelsen af
deres kommende album."

/Michael.

Fra : Michael Olsen

Dato : 28-02-03 23:21

Tak for svaret. Det kunne jeg selv have fundet, hvis jeg havde tænkt mig om.

mvh Michael Olsen