Keltisk folk/pop/rock/ eller sårn ?
Fra : clean boys

Dato : 27-02-03 17:15

Hej
Jeg leder efter en kvindelig kunstner der spiller sub. Hun hedder vist
Lorette et eller andet skotsk mc navn. Hun skulle være ret kendt men jeg har
ikke kunnet finde nogen side omkring hendes musik. Hjælp !!!

Esben

Fra : Christian Kirkegaard

Dato : 27-02-03 17:30

clean boys wrote:
> Jeg leder efter en kvindelig kunstner der spiller sub. Hun hedder vist
> Lorette et eller andet skotsk mc navn. Hun skulle være ret kendt men jeg har
> ikke kunnet finde nogen side omkring hendes musik. Hjælp !!!

Måske er det Loreena McKennitt (http://www.quinlanroad.com) du leder efter.

Mvh
Christian

Fra : Esben og Susanne

Dato : 27-02-03 17:44

Det var lige hende jeg ledte efter - 1000 tak

Esben

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 27-02-03 18:38

"Esben og Susanne" <essus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det var lige hende jeg ledte efter - 1000 tak
>
> Esben

Det har jeg også ledt længe efter.
Der blev brugt musik af hende i et
DR-derude-program for et stykke tid siden.

Fra : Esben og Susanne

Dato : 27-02-03 19:05

Hvad var det lige præcist for et nummer- er selv blevet bedt om at finde ud
af hvem hun var pga. SØren ryge udsendelsen

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 27-02-03 19:41

> Hvad var det lige præcist for et nummer-

Det ved jeg desværre ikke.:(
Hvis du finder ud af det,
må du gerne oplyse om det her i gruppen.
En søgning på DR-Derude,Loreena McKennit,
og bare DR-Derude gav intet resultat.

er selv blevet bedt om at finde ud
> af hvem hun var pga. SØren ryge udsendelsen
> Esben

Det er jeg også.:)

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 28-02-03 13:42

"Esben og Susanne" wrote:

> Hvad var det lige præcist for et nummer

Jeg er ret sikker på, at det er "Dante's Prayer" fra "The Book of
Secrets" fra 1997. Jeg er i hvert fald *helt* sikker på, at den har
været brugt i et TV-program indenfor de sidste måneder.

Se her: http://www.quinlanroad.com/tbos_disc.html

Du kan købe CD'en hos Millstream i Tønder:
http://www.millstream.dk

Mvh. Henrik

Fra : Søren Gottlieb

Dato : 02-03-03 13:28

> Hvad var det lige præcist for et nummer- er selv blevet bedt om at finde
ud
> af hvem hun var pga. SØren ryge udsendelsen
> Esben

" The Lady of Shallot" med Loreena McKennitt, blev brugt
i et Søren Ryge program om en pilefletter.

MVH Søren.

Fra : Mark Høserich

Dato : 01-03-03 10:15

Butterfly McQueen wrote:
> "Esben og Susanne" <essus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg også ledt længe efter.
> Der blev brugt musik af hende i et
> DR-derude-program for et stykke tid siden.
>
> Mvh

Ja "Dante's Prayer" i Søren Ryge programmet hvor han besøger en dansk kvinde
i Skotland, der laver en masse keramiske ting.

MVH
M<a>RK