hvem spiller i sweet home alabama?
Fra : Dennis Enøe

Dato : 22-02-03 18:21

Hejsa

Jeg har lige set denne film og der er et fedt band i filmen
har fundet et rygte der siger det er Dave Matthews band,
men jeg syntes ikke lige stilen lyder sådan.

Nogle de rkan hjælpe med denne?

Dennis

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 23-02-03 00:27

"Dennis Enøe" <bluesy@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har fundet et rygte der siger det er Dave Matthews band,
> men jeg syntes ikke lige stilen lyder sådan.

Hej Dennis!

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00006JCFX/qid=1045956323/sr=8
-4/ref=sr_8_4/104-2098472-6352729?v=glance&s=music&n=507846

Der er tracklisten til filmen.

Umiddelbart vil jeg tro, at det er The Calling, du har hørt i filmen. Avril
Lavigne er det i hvert fald nok ikke

---

mvh
Mads

Fra : Dennis Enøe

Dato : 24-02-03 13:21

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@ensmartazz.dk> wrote in message
> [...]
>
> Der er tracklisten til filmen.
>
> Umiddelbart vil jeg tro, at det er The Calling, du har hørt i filmen.

Syntes bare ikke lige det lød helt som dem, men fik ledt en del og fandt ud
af at
det var dem.

Dennis

Fra : LEIF BONDE

Dato : 23-02-03 11:17

Jeg kender kun den med Lynard skynard

mvh

Fra : Morten Holm

Dato : 23-02-03 14:48

Lynard skynard har lavet den...
Men Dave Matthews band spiller den også...
Så det kan sagtens være at du har hørt den med dem...
Iøvrigt en utrolig fed sang...

Mvh
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com