Sparkler...
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 17-02-03 13:08

Hej

Eftersom Sparklers debut album først kommer på gaden d. 7. april kunne jeg
godt tænke mig at vide, om der er nogle der ligger inde med, eller ved hvor
man kan få fat i singlen 'Tiger'.. Anyone?

Mvh. Jacob

Fra : hylstar

Dato : 17-02-03 13:24

www.sparkler.dk står der jo at den er i butikkerne fra 1.feb.
Ellers kunne man jo godt ha' forestillet sig at det kun var en
promotion-single der er sendt til radio-stationerne...

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 17-02-03 18:52

Den ligger også på den cd klub Gaffa medlemmerne har fået til sendet for
februar!!

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 19-02-03 22:45

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Den ligger også på den cd klub Gaffa medlemmerne har fået til sendet for
> februar!!

Så fik klub Gaffe et nyt medlem :)

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 18-02-03 14:25

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> wrote in
news:qg44a.20167$Mm5.18742@news.get2net.dk in dk.kultur.musik:

> [...]
> jeg godt tænke mig at vide, om der er nogle der ligger inde med, eller
> ved hvor man kan få fat i singlen 'Tiger'.. Anyone?

Ifølge TP-musikmarkeds hjemmeside (tp-musik.dk), skulle de have den, endda
til 20 kroner. Der står dog ikke noget om hvilke butikker der har den på
lager.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Ps. Fjern _nospam_ fra min mailadresse, hvis du vil sende en e-mail til mig.