Nyt Metallica 10/6
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-02-03 23:29

Hejsa
http://www.gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=10285
Yes

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Søren Møller Mogense~

Dato : 13-02-03 22:04

Uha..Det bliver en stor dag!!!!!
Det kunne være fedt, hvis de gad, at vende lidt tilbage til den gamle stil,
som de havde på de 4 første albums.
Men uanset stil, så er det et must-have album

Hilsen Søren - som glæder sig sindsygt til Roskilde Festival!!!!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-02-03 23:28

On Thu, 13 Feb 2003 22:03:48 +0100, "Søren Møller Mogensen"
<smm@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Uha..Det bliver en stor dag!!!!!
>Det kunne være fedt, hvis de gad, at vende lidt tilbage til den gamle stil,
>som de havde på de 4 første albums.
>Men uanset stil, så er det et must-have album

Ifølge deres eget udsagn skulle den nye blive betydeligt mere rocket
end de foregående plader. Ja jeg brokker mig ikke

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Don G.

Dato : 14-02-03 03:18

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev...
> Ifølge deres eget udsagn skulle den nye blive
> betydeligt mere rocket end de foregående plader.

Very nice! Nr 1 er stadig MoP med AJfA på en stærk 2. plads

Nu har jeg ikke fulgt helt med - hvad er status på bassist-situationen,
udover at Bob Rock har spillet på aplden???

Mvh. Don G.
http://don-g.dk

Fra : Cecilie

Dato : 14-02-03 14:23

> Very nice! Nr 1 er stadig MoP med AJfA på en stærk 2. plads

Kunne ikke være mere enig :)

> udover at Bob Rock har spillet på aplden???

Det er hvad Gaffa siger:

"Et af de navne, der er blevet rygtet som en mulig afløser for Jason
Newsted, er tidligere Alice In Chains-medlem Mike Inez."

Fra : RH

Dato : 14-02-03 11:34

> Ifølge deres eget udsagn skulle den nye blive betydeligt mere rocket
> end de foregående plader.

Øv.

> Ja jeg brokker mig ikke

Dét gør jeg så!