Hvor finder jeg ?
Fra : Søren Steffensen

Dato : 12-03-01 15:49

Hej !
Da jeg er ved at starte et akvarie mere, vil jg lige høre om der er nogen
der ved hvor jeg finder følgende fisk i København...helst så billige som
muligt :)
3 pragtsmerlinger
2 blå regnbuefisk hunner
2-3 ægte Siamesike Algeædere...dem hvor den sorte stribe går helt ud til
halespidsen

--
SOS - www.overclocking.dk/uk
icq: 102169245

Fra : Freddy ;o\)

Dato : 12-03-01 18:08

Prøv: Planteimporten i Valdemarsgade (Vesterbro), Akvariewest på
Søndreboulevard (Vesterbro) eller Zoo city i Rødovre...

Mvh. Freddy...