Hvad er det nu den hedder???
Fra : MicJen

Dato : 10-02-03 20:06

Hej!

I Amin Jensen showet "Stort" synger han til sidst en seranade for at lokke
kæresten ned fra vinduet.
Hvad er det for en sang eller er det opera?!?!Det er vidst noget italiensk
tenorhalløj...

Mvh
Michael

Fra : Lars Bernau

Dato : 10-02-03 22:36

In article <3e47f77a$0$189$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, jtmj@mail.dk
says...
> [...]
> kæresten ned fra vinduet.
> Hvad er det for en sang eller er det opera?!?!Det er vidst noget italiensk

Det er en Arie fra en opera... Vist noget Pucchini, eller noget i den
retning.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Søren Olsen

Dato : 10-02-03 23:13

Lars Bernau wrote:

> Det er en Arie fra en opera... Vist noget Pucchini, eller noget i den
> retning.

"Og vi lukker for box ét!"

--
Søren O

Fra : Troels

Dato : 10-02-03 23:31

> Det er en Arie fra en opera... Vist noget Pucchini, eller noget i den
> retning.

Ellers har der været spurgt om det før her som man kan lige tjekke efter på
groups.google.com

/Troels

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-02-03 01:34

"MicJen" <jtmj@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kæresten ned fra vinduet.
> Hvad er det for en sang eller er det opera?!?!Det er vidst noget italiensk

Jeg tror, jeg har besvaret det spørgsmål adskillige gange før, og jeg ville
ønske, at den fede klovn snart ville stoppe med sit hærværk

Det er Nessun Dorma!, og det er Calaf's arie fra Giacomo Pucinis opera
Turandot......
(jeg ved naturligvis ikke, om han har udvidet sit reportorie, men det er
sædvanligvis den har hærger med)

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************

Fra : MicJen

Dato : 11-02-03 21:02

Hej!

Ja, det er rigtigt med google. Hvorfor gjorde jeg ikke det...?

Nå, men tak for svarene anyway!

Mvh
Michael