Hvem synger denne sang?
Fra : Kenneth Bon

Dato : 08-02-03 21:23

Jeg kan ik komme på det...

Der er et omkvæd noget a la "Mari-mari-mari, your a shining star" (eller ...
shy little star) - "mari-mari-mai - such a ........ "

En lys kvindestemme - lidt poppet sang - ved ik om hun er dansker - men det
er en der er almen kendt. Den må være nogle år gammel vil jeg tro - måske
5-7 år?

Nogen der kan hjælpe?

Hvis ikke må jeg smide en mp3-fil op, hvor jeg synger omkvædet, så I kan
høre hvad jeg mener :)

/Kenneth

Fra : Aragorn

Dato : 09-02-03 01:23

Det er:
Solveig Sandnes - Marie fra 1998

Dejlig lille frisk sommersang!!

-Sune

Fra : Kenneth Bon

Dato : 10-02-03 17:13

"Aragorn" <Sune23@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Det er:
> Solveig Sandnes - Marie fra 1998
>
> Dejlig lille frisk sommersang!!
>
> -Sune

Ahh - tak - det var dejligt, du kunne hjælpe med det. Nu kan jeg godt huske
hende.

Ikke meget vi har hørt fra hende siden hva?

/Kenneth