Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med Canon EOS 300 QD
Fra : Morten Nielsen

Dato : 06-02-03 11:17

Da jeg står overfor den store udfording at skulle købe et nyt kamera, ville
jeg lige høre om der er nogen der har nogle erfaringer med det ovennævnte
Canon EOS 300 QD - det har jeg nemlig forelsket mig i...
Kameraet kan ses her (på tysk)....:
http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=2098

På forhånd tak
Morten Nielsen

Fra : Lars [8210]

Dato : 06-02-03 16:04

Morten Nielsen wrote:
> [...]
> ville jeg lige høre om der er nogen der har nogle
erfaringer med det
> ovennævnte Canon EOS 300 QD - det har jeg nemlig forelsket

Det er et udemærket "starter"-kamera, men det er en udgået
model. Køb 300V istedet.

Snyd ikke dig selv ved at handle hos Shopman!!

Shopman kan levere til:2540 - det er dyrt!! Det kan skaffes
for under 2000 -

her kan du se priser i Tyskland:

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?suche=Canon+EOS+300+QD
&submit.x=26&submit.y=12

- både 300 og 300V

Du kan få en 300V QD til ca-. 2500 incl. leverance

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : HNM

Dato : 07-02-03 07:29

Et godt kamera, men som Lars skriver kan det gøres billigere. Overvej om du
virkelig vil have et Kamera med QD. Efter min mening er det blot til
irritation, da det gør bagstykket tykkere. Så med mindre du har en særlig
grund til dato på dine billeder ville jeg købe uden QD.
Om det skal være 300 eller 300V er et spørgsmål om pengepung. Ja, 300V er
nyest men forskellen er marginal og du kan let komme til at betale 1000 kr.
for denne forskel.

Under alle omstændigheder - god fornøjelse