Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
køb af lille digitalt kamera
Fra : Rasmus Larsen

Dato : 04-02-03 12:28

Mangler et godt råd til køb af et lille, billigt digitalt kamera til omkring
1000-1500 kr. Der behøver ikke være Zoom. Der behøver heller ikke være LCD
TFT farvedisplay (sluger for meget batteri). Jeg har indtil videre haft flg.
kameraer i tankerne:

Trust 500FX PowerC@m FLASH:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324737902
Canon PowerShot A100 :
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587899
Hewlett Packard PhotoSmart 120 :
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324627901
Kinox DS-131 :
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324937891
Medion MD5975 :
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324897893

Kan nogle anbefales frem for andre?

Kravene til billedekavliteten i den prisklasse kan selvfølgelig ikke være
helt store, men ser billeder taget med med et kamera i prisklassen ok ud?
Jeg vil blive glad for nogle links til billeder taget med anbefalede
kameraer.

MVH. Rasmus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-02-03 14:41

Rasmus Larsen wrote:
> [...]
> med et kamera i prisklassen ok ud? Jeg vil blive glad for
> nogle links til billeder taget med anbefalede kameraer.

Næh - men du burde kunne finde et rimeligt 1 mpixel kamera
til den pris - og det giver OK papirbilleder i 9x13 cm.

Om det hedder Canon, Trust, HP eller noget helt fjerde er
nok ikke så vigtigt - jeg havde tidligere et billigt
Kodak DC3200 - og det gav som nævnt OK billeder
i 9x13 cm.

Jan Vestergaard
Email: janNOSPAM@jve.dk Inet: http://www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.