Tema til Nikolej og Julie
Fra : BladeWalker

Dato : 03-02-03 20:34

Hvem spiller den nye tema til Nikolej og Julie og hvad hedder nummeret?

BladeW

Fra : I8NY

Dato : 03-02-03 20:44

"BladeWalker" <martinfrank@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem spiller den nye tema til Nikolej og Julie og hvad hedder nummeret?
>
> BladeW

Jaaaa,mon ikke det er Tim Christensen
med Right Next To The Right One.

Har været oppe og vende i denne gruppe
mange gange.
Så meget at jeg selv ved det,
uden at have set mere end 10 sekunder af serien.

Fra : Peter

Dato : 03-02-03 21:19

Hi...

Jeg tror ikke de har skiftede "hovde" teamet ud. Men hvis du tænker på det
nummer der er brugt til "reklamen" for seriens tilbagevende, er jeg ikke
100% sikker, men det lyder meget af Eric Gadd (svensker).

Med venlig hilsen

Peter Stræde - Peter@TheStringSite.com
http://www.TheStringSite.com

Strengene fik topkarakter i Soundchecks test. Læs testen her:
http://www.soundcheck.dk/?Dtype=article&Did=524

Fra : BladeWalker

Dato : 03-02-03 21:41

"Peter" <_Peter_@TheStringsite.com> wrote in

> [...]
>
> Peter Stræde - Peter@TheStringSite.com
> http://www.TheStringSite.com
>
> Strengene fik topkarakter i Soundchecks test. Læs testen her:

Ja jeg tænker på den nummer de bruger i reklamen for serien, men der er
også det nye tema til serien. Og det er IKKE Tim Christensen - Right
Next To The Right One.

BladeW

Fra : Queenie

Dato : 03-02-03 21:51

Det er Eric Gadd .. nummeret hedder 'Goodbye' og ligger på hans album
der hedder 'Spirit'. DARJLIG svenskerpop :D

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 03-02-03 22:21

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Det er Eric Gadd .. nummeret hedder 'Goodbye' og ligger på hans album
> der hedder 'Spirit'. DARJLIG svenskerpop :D

En ting Eric Gadd aldrig har lavet er pop...

Det er funk når det er bedst, det siger han ihvertfald selv.. ;)

Fra : Queenie

Dato : 03-02-03 22:36

"Henrik Sørensen" skrev d. 03-02-03 22:21 dette indlæg :

> "Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
>
> En ting Eric Gadd aldrig har lavet er pop...
>
> Det er funk når det er bedst, det siger han ihvertfald selv.. ;)

Så lyver han ;)

http://www.kandu.dk/

Fra : hylstar

Dato : 04-02-03 11:48

"Queenie" skrev d. 03-02-03 22:36 dette indlæg :

> album

> Så lyver han ;)
>
> --
Kan det ikke være ligeglydigt om det er pop, soul eller funk ?
Det er ihvert flad god musik - det kan vi vel blive eninge om ?
Jeg lagde osse mærke til reklamen igår, men så ikke den hele, men er
osse sikker på at det er Eric !!!

http://www.kandu.dk/

Fra : RH

Dato : 04-02-03 15:52

"hylstar" <hylstar.news@kandu.dk> wrote in news:3e3f9ac3$0$118
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det er ihvert flad god musik - det kan vi vel blive eninge om ?

Nej.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-02-03 16:08

"Henrik Sørensen" <snurredk{REMOVE THIS}@phreaker.net> wrote in message
> En ting Eric Gadd aldrig har lavet er pop...
>
> Det er funk når det er bedst, det siger han ihvertfald selv.. ;)

Hæh, hvis det ligner en and, lyder som en and, og smager som en and, så er
det da også en and?

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 04-02-03 16:41

> Hæh, hvis det ligner en and, lyder som en and, og smager som en and, så er
> det da også en and?

Er Erik Gad(d ikke) en and?

/Troels

Fra : Pernille Helena Lars~

Dato : 05-02-03 07:12

Det er 100% Eric Gadd - titlen kender jeg ikke .
men det må være hans seneste single udspil.

/ Pernille

Fra : Queenie

Dato : 04-02-03 22:57

"Pernille Helena Larsen" skrev d. 05-02-03 07:12 dette indlæg :
> Det er 100% Eric Gadd - titlen kender jeg ikke .
> men det må være hans seneste single udspil.
>
> / Pernille
>
> "BladeWalker" <martinfrank@mailme.dk> wrote in message

Vi prøver igen