Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
told ved køb udenfor eu..
Fra : max

Dato : 31-01-03 08:40

Det har været oppe flere gange og det er måske på
grænsen til at være off topic, men måske er der en
enkelt eller to der kan have glæde af dette link til
toldkoder og tariffer.. Da det ikke ligger lige for på
told og skat's hjemmeside.. Bid hovedet af mig,,,,
http://vita.toldskat.dk/vita.htm
((varepris + transport) x told) x moms
sådan forholder sig vidst nok..max

Fra : Jens P. Lauridsen

Dato : 31-01-03 22:54

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message news:<vLp_9.48849$Hl6.6188433@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> toldkoder og tariffer.. Da det ikke ligger lige for på
> told og skat's hjemmeside.. Bid hovedet af mig,,,,

Fin - men hvor er det lige f.eks. i dette misk mask at digitale kameraer findes?

Fra : ThomasM

Dato : 02-02-03 00:45

> told og skat's hjemmeside.. Bid hovedet af mig,,,,
>
> Fin - men hvor er det lige f.eks. i dette misk mask at digitale kameraer
findes?

Svært at sige, men toldsatsen på atomreaktorer er 5,70%... hvis nogen skulle
have lyst...

Fra : max

Dato : 02-02-03 17:09

> findes?
>
> Svært at sige, men toldsatsen på atomreaktorer er 5,70%... hvis nogen
skulle
> have lyst...

Hmmm.. mon ikke det det svarer til analog kameraer, men som de
gør opmærksom på er tarifferne vejledende, måske er digicam i en
billigere kategori... max

Fra : Stig Frederiksen

Dato : 02-02-03 19:14

Der er ingen told på digitale kamera. Der kommer kun moms på det totale
beløb, dvs pris+fragt.

Mvh

Stig Frederiksen

Fra : max

Dato : 02-02-03 21:37

> Der er ingen told på digitale kamera. Der kommer kun moms på det totale
> beløb, dvs pris+fragt.
>
> Mvh
>
> Stig Frederiksen

Det lyder for godt til at være sandt.. Du har det
fra T&S hvilken afdeling..?
max

Fra : Stig Frederiksen

Dato : 03-02-03 10:50

Det har jeg fra Helsingør told region.

Fra : max

Dato : 03-02-03 14:38

> Det har jeg fra Helsingør told region.

Du er en helt Stig..! Jeg fandt også frem til det på evita
og det er korrekt, der er ikke told på digital kamera..!!
Men man kan risikere at blive pålagt told hvis speditøren
ved en fejl bruger tariffen for alm. fotografi apparater og
den er på 4,20%.. max