Unreal 2 Anmeldelse
Fra : Mikkel Petersen

Dato : 31-01-03 01:36

Hej gruppe! Dette her er en lille kort og hurig anmeldelse af Unreal 2....

Det var med rystene hænder at jeg pakkede Unreal 2 The Awakening ud af
æsken, dette spil havde jeg ventede så længe på... jeg satte den første af 2
cd'er i drevet satte den til at instellere og gik ud og lavede noget kaffe,
for det ville blive en MEGET lang aften. Men allerede efter første mission
kunne jeg se at den var gal. Jeg fik spillet i går og har ca spillet det i
24 timer (ikke i træk), og jeg har allerede gannemført det, og jeg spillede
på medium, jeg var en MEGET stor fan af Unreal 1 og jeg kan huske at jeg
synes at det spil var MEGA langt, 2'eren består af ca 21 missioner, hvor af
ca 10 af forgår på dit skib og der sker ikke noget.. 2'eren er ALT for kort,
jeg er virkelig skuffet.. Jeg havde ikke regnet med at det ville blive lige
så langt som 1'eren men næsten, stemmingen er OVERHOVEDE ikke den sammen som
i det første spil... Jeg kan huske at grafikken i 1'eren var alt for fed i
forhold til hvad man ellers havde set i den slags spil, der var flere baner
som jeg stoppede op i og "beunderede" den flotte grafik, grafikken i Unreal
2 er da også meget fed, men den er SLET ikke ligeså banebrydene som
grafikken var i 1'eren... der var kun en bane i Unreal 2 som jeg beundrede
lidt men så heller ikke mere... Spillet fylder 2cd men jeg kan sgu ikke se
hvorfor det skal fylde så meget... Lyden er faktisk heller ikke for god...
Hvis jeg skal sætte spillet ind på en 1-10 skale kan jeg ikke få mig selv
til at gi det mere end 7... Det har ikke fortjent mere... Det der trækker
spillet op er historien, den er okay men kunne godt være bedre... Spillet
har været et af de mest ventede i år... Også for mit vedkommene, men måske
er det blevet blæst for meget op... Jeg er i hvert fald MEGET skuffet! Dette
er bare min mening om spillet... Jeg vil gerne høre jeres når i engang får
prøvet det. Håber ikke at jeg har ødelagt det for nogen.. Grunden til jeg
skriver det her er at jeg som snart skal ud og købe spillet skal nok ikke ha
for høje forventninger til det!

Mikkel
__________________________________________________________________ Mikkel
Petersen ICQ#: 95042438 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 31-01-03 01:42

Lige en ting jeg vil tilføje er at jeg kan ikke forstå at de melder ud at
der ikke vil være mutiplayer i spillet for de lægge alt deres vægt i en
singlepalyer dele... Men der kunne GODT være mutiplayer med for så meget er
der sgu ikke gjort ud af det!

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-01-03 10:01

Tak for din anmeldelse, sommetider kan det også være godt at få skruet sine
forventninger ned. Hvor har du købt spillet henne?

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 31-01-03 11:14

Jeg har ikke købt det... Min Onkel arbejder for legend, så han har sendt mig
en kopi ... Det der skuffer mig mest er fandme hvor kort spillet er!

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-01-03 11:45

"Mikkel Petersen" <luder@dinmor.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke købt det... Min Onkel arbejder for legend, så han har sendt
mig
> en kopi ... Det der skuffer mig mest er fandme hvor kort spillet er!

Undskyld hvis jeg vader i det, men det vil så sige at du har fået det
tilsendt fra USA? Nogen ide om hvad spillet er beskyttet med? Sikkert
Securom NEW.

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 31-01-03 12:02

Det er helt i orden... Ja jeg fik det fra USA.. Jeg kan desværre ikke
fortælle dig hvad det beskyttet med, for jeg ved det ikke, så jeg kan
desværre ikke hjælpe dig der!

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-01-03 13:27

> Det er helt i orden... Ja jeg fik det fra USA.. Jeg kan desværre ikke
> fortælle dig hvad det beskyttet med, for jeg ved det ikke, så jeg kan
> desværre ikke hjælpe dig der!

Det er helt OK. Hvad skal du have for det, nu hvor du har gennført det (på
kort tid )?

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 31-01-03 13:54

Jeg må ikke sælge det vidre hvis jeg gør kan jeg blive straffet.. så
desværre

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-01-03 15:57

> Jeg må ikke sælge det vidre hvis jeg gør kan jeg blive straffet.. så
> desværre

Det kan jeg godt forstå, og det gør heller ikke noget. Jeg har set det til
326,- + forsendelse, men efter din anmeldelse vil jeg nok lige overveje det
en gang eller to...

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 01-02-03 16:51

mit råd til dig vil være, at låne det først... men du kan da også godt købe
det, men du skal bare ikke ha lige så højeforventninger til dig som jeg
havde, jeg er bare glad for at jeg ikke givet penge for det

Fra : Jannik E.

Dato : 31-01-03 17:07

"Mikkel Petersen" <luder@dinmor.com> skrev i en meddelelse

> Hej gruppe! Dette her er en lille kort og hurig anmeldelse af Unreal 2....

Hmm, de er heller ikke udelukkende begejstrede på www.ign.com
Det er desværre en kedelig tendens, at mange spil enten er for korte, eller
for lidt nyskabende....

--
Jannik

(Slet "removethis123", for direkte mail)

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-03 19:50

>Hej gruppe! Dette her er en lille kort og hurig anmeldelse af Unreal 2....

Har du kigget på de tools der følger med?

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 01-02-03 20:04

Hvad emenr du med tools?

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-03 21:42

>Hvad mener du med tools?

Så vidt jeg har forstået følger der både en leveleditor og et tool til
at lave figurer med. Leveleditoren skulle være ganske god.

Mvh, Claus

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 01-02-03 22:57

det har jeg ingen ide om... jeg fatter nemlig hat af sådan noget