Mylius musik-programmer
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-03 20:29

Prøv lige at hoppe ned i "dk.medier.radio". Der har jeg lavet en tråd hvor
vi kan prøve, at lave en liste over alle Mylles mange programmer, som han
har haft i radioen gennem tiderne.

Det er jo musik men det hører nok mest ind under den anden nyhedsgruppe.
Listen er allerede lang. Skynd jer - skynd jer.

Hilsen Åge

Fra : zcully

Dato : 31-01-03 00:09

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er jo musik men det hører nok mest ind under den anden nyhedsgruppe.
> Listen er allerede lang. Skynd jer - skynd jer.

Kan du ikke istedet lave en gruppe der hedder dk.kultur.åge ???
Det er efterhånden hver andet indlæg der er fra dig!!!!

Fra : Susanne & Esben

Dato : 31-01-03 01:10

> Kan du ikke istedet lave en gruppe der hedder dk.kultur.åge ???
> Det er efterhånden hver andet indlæg der er fra dig!!!!

Nej Nej !!
Bliv ved med at skrive indlæg !!
Jeg anede ikke at der fandtes "hardcore dansebandsfans" og jeg er målløs og
forbløffet og morer mig kosteligt over overskrifter som omhandler
"slagermusikkens sejersgang" dansebandssangere der hedder Basse og de
nyeste dramatiske begivenheder i vikingerne og kandis barske univers.
Jeg er i tvivl om vi overhovedet lever i den samme verden.
At nogen kan engagere sig i en musikgengre der er så urimeligt dårlig er
beundringsværdigt.

Keep them comming åge !!

Fra : I8NY

Dato : 31-01-03 01:51

"Susanne & Esben" <essus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg er i tvivl om vi overhovedet lever i den samme verden.
> At nogen kan engagere sig i en musikgengre der er så urimeligt dårlig er

Jeg er enig!
Åge er høj humor.
Jeg nyder også hans måde at formulere sig på.
Hans konspirationsteorier er til grin.
Et paranoia uden lige.
Rent sprogligt ligger han i området imellem
Jørgen Mylius og Shitkid.

Mvh I8NY

Fra : RH

Dato : 31-01-03 01:51

"Susanne & Esben" <essus@stofanet.dk> wrote in

> At nogen kan engagere sig i en musikgengre der er så urimeligt
> dårlig er beundringsværdigt.

Hvilke forudsætninger har du, som gør, at du kan sige, at det er dårligt?

Fra : Susanne & Esben

Dato : 31-01-03 01:56

> Hvilke forudsætninger har du, som gør, at du kan sige, at det er dårligt?

Absolut ingen !!

Fra : Pipeline

Dato : 31-01-03 01:59

> [...]
> Jeg er i tvivl om vi overhovedet lever i den samme verden.
> At nogen kan engagere sig i en musikgengre der er så urimeligt dårlig er

Lige mine ord!
I disse mørke og kolde tider er det en fornøjelse at kigge forbi
dk.kultur.musik og dk.medier.tv hver dag, for liiige at se hvad den herlige
Åge kan fortælle af nyt fra 3-akkord-musikkens verden
Og som Susanne-skråstreg-Esben skriver, så tænker jeg også på om Åge kommer
fra denne verden, for jeg har ihvertfald ikke mærket noget til "DANSKERNE
GÅR AMOK I DANSERUS, DANSKTOPPEN HÆRGER I HELE LANDET, SLAGSLISTERNE BUGNER
AF DANSEMUSIK" -bølgen.
Kære Åge, du må ALDRIG lade dig slå ud af de folk der sviner dig til i disse
nyhedsgrupper! Selv om jeg ikke kan fordrage dansktopmusik, så misunder jeg
dig din store entusiasme.

MVH
Pipeline

PS: Hvem laver en fanside til ære for Åge?

Fra : Susanne & Esben

Dato : 31-01-03 02:03

> PS: Hvem laver en fanside til ære for Åge?

Nu skal vi måske ikke gå til yderligheder !!

Esben

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-03 05:51

Susanne & Esben <essus@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e39cb39$0$2527$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Nu skal vi måske ikke gå til yderligheder !!
>
> Esben
_______

Eller sagt på en anden måde: Skal vi nu ikke ligeeeee........

Jeg var forresten lige inde på den norske nyhedsgruppe for musik. Der er det
lige som her. Dansebandstilhængerne kalder næseringsfolket for
"Musikpolitiet".
Det vi kalder tæppebanker-musik kalder de for "thuka-thuka-thuka-musik".
Tihi

Hilsen Åge

PS: Nå men i har ikke tid til det her. Det var Mylle det handlede om - Over
på dk.medier.radio

Fra : John K

Dato : 31-01-03 11:15

"Pipeline" <exciter@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> PS: Hvem laver en fanside til ære for Åge?

Jeg stiller gerne web-plads til rådighed

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-03 05:46

Susanne & Esben <essus@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e39bee7$1$2584$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Nej Nej !! Bliv ved med at skrive indlæg !!

SV: Ingen grund til panik - jeg er her stadig

> [...]
> nyeste dramatiske begivenheder i vikingerne og kandis barske univers.
> Jeg er i tvivl om vi overhovedet lever i den samme verden.

SV: Det èr den samme verden vi lever i, men i to forskellige dimensioner,
tror jeg. Du ved ligesom det der med Bermuda-trekanten. Når jeg læser meget
af det her, kan jeg oveni købet nogle gange komme i tvivl om det her
overhovedet er jordkloden. Hehe

> At nogen kan engagere sig i en musikgengre der er så urimeligt dårlig er
beundringsværdigt.

SV: Må jeg have lov at udbringe min uforbeholdne tak for de kønne ord. Okay,
så gør jeg det: Tak for de kønne ord

> Keep them comming åge !!

SV: That wil jeg gøre, Take that fuldstændig roligt.
___________

Men øhhhhhh... dramatiske begivenheder i Vikingerna. Har jeg skrevet om det.
Mener du det man kan læse om at Christer Sjøgreen skulle have et stigende
alkoholproblem?. Husker nu ikke at jeg skulle have skrevet om det - Det er
de svenske internet-musiksider der skriver om det. HAHAHA - Afsløret - Du
har nok inside-viden hvad??? - Nårrhhh - Det var ikke så godt hvad. Hvordan
vil du forklare det, hvad? - Pinligt hvad. Harhar.

Fra : Erik Graversen

Dato : 31-01-03 16:13

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e39feed$0$140$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> tror jeg. Du ved ligesom det der med Bermuda-trekanten. Når jeg læser meget
> af det her, kan jeg oveni købet nogle gange komme i tvivl om det her

AHAAaaaa!

Tænkte jeg det ikke nok! Du er på stoffer ikke? "Forskellige dimensioner"
og "Bermuda-trekanten" :0) My Good! Hvem har nu ring i næsen.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Daniel Andersen

Dato : 07-02-03 21:20

> AHAAaaaa!
>
> Tænkte jeg det ikke nok! Du er på stoffer ikke? "Forskellige dimensioner"
> og "Bermuda-trekanten" :0) My Good! Hvem har nu ring i næsen.

Jeg vil bare sige, at jeg har været væk fra denne gruppe et pænt stykke
tid - Ihvertfald et år - Sikkert mere... Og når man så kommer tilbage, og
ser alle Åge's indlæg, så er der jo intet der har ændret sig ... Fedt!

Husker en historie fra det virkelige liv, hvor jeg snakkede med en bekendt
lidt langt ude, og faktisk om musik. Jeg sagde at jeg fulgte med i denne
gruppe, og der var en fanatisk dansktop gut der lavede de vildeste posts,
som man kunne vride sig af grin over, hvor han udbrød : ÅGE HALLDORSSON .

- Griner sgu' stadig af det engang imellem!!!