championship manager 01/02
Fra : Wibolt

Dato : 29-01-03 20:20

Hvorfor kommer der pludselig en meddelse om at der mangler hukommelse, når
jeg vil starte et nyt spil op i CM 01/02?

Mvh, Wibolt

Fra : Andrew

Dato : 30-01-03 00:49

> Hvorfor kommer der pludselig en meddelse om at der mangler hukommelse, når
> jeg vil starte et nyt spil op i CM 01/02?

wild guess: der er ikke mere plads på din harddisk?!

Hver spil fylder 50-200 mb !

Mvh Anders

Fra : Datapartners

Dato : 30-01-03 10:44

Jeg har tit oplevet at CM 01/02 ikke kan køre med mere en 512mb ram, har du
sat nye ram i??

Fra : Wibolt

Dato : 31-01-03 15:32

Ja, har lige sat 256MB mere i , så jeg kører med 768Mb.

Fra : Kasper Aae

Dato : 01-02-03 01:48

On Wed, 29 Jan 2003 20:20:08 +0100, "Wibolt" <fireball@sol.dk> wrote:

>Hvorfor kommer der pludselig en meddelse om at der mangler hukommelse, når
>jeg vil starte et nyt spil op i CM 01/02?

Installer den nyeste patch. Hvis du stadig får samme meddelelse, så
sæt størrelsen på swapfilen ned, så den totale hukommelse (ram +
swapfil) ikke overstiger 1GB.

--
Kasper