Carpark North - Carstereo
Fra : .Kody

Dato : 27-01-03 13:03

Hejsa

Er der nogen der ved om denne cd er til at opdrive :
Carpark North - Carstereo

Er der evt. nogen som vil sælge et eksemplar, så mail endelig.

..Kody

Fra : Brizz

Dato : 27-01-03 13:10

> Er der nogen der ved om denne cd er til at opdrive :
> Carpark North - Carstereo

Det er den skam... den 10/2 kommer den i handlen.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
snart logerende i Malmö

Fra : .Kody

Dato : 27-01-03 13:29

"Brizz" <ng@(giderikkesnotmails)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> Det er den skam... den 10/2 kommer den i handlen.
>
> Mvh Brian

Nej
Carstereo, var en demo Cd med 4 numre, som Carpark North udsendte
for et års tid siden. Der er vist kun udgivet i 2400 eksemplarer.

..Kody

Fra : Brizz

Dato : 27-01-03 13:37

> Nej
> Carstereo, var en demo Cd med 4 numre, som Carpark North udsendte
> for et års tid siden. Der er vist kun udgivet i 2400 eksemplarer.

Sorry. Min fejl.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
snart logerende i Malmö

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 27-01-03 18:12

Man har i hvert flad kunne hente alle 4 numre på deres hjemmeside på et
tidspunkt.

Jeg har set demoen hos stereo studie, men det er nærmest en hjemmebrændt cd

Fra : Rune

Dato : 28-01-03 18:33

Hmm, kun 4?
En af mine kammerater kom hjem fra Roskilde 2001 med deres demo-cd der også
hedder Carstereo, men der er 6 numre på...

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-01-03 01:10

> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om denne cd er til at opdrive :
> Carpark North - Carstereo
>
> Er der evt. nogen som vil sælge et eksemplar, så mail endelig.

Jeg tror jeg har et par stykker til at ligge. Skriv hvis det har
interesse, så må jeg se at få pakket mine cd'er ud af flytterodet. Under
alle omstændigheder har jeg én der ikke er kopisikret .

- Martin

PS: Det er forøvrigt (IMO), en kanonfed cd!

Fra : .Kody

Dato : 28-01-03 10:29

Hejsa

Det lyder interessant hvis du ligger inde med en Carstereo CD
Men bemærk, jeg samler, så jeg er kun intertesseret i en original udgave
Hvis du har sådan en, vil jeg gerne give en god pris.

..Kody

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 28-01-03 21:30

> Det lyder interessant hvis du ligger inde med en Carstereo CD
> Men bemærk, jeg samler, så jeg er kun intertesseret i en original udgave
> Hvis du har sådan en, vil jeg gerne give en god pris.

Den originale er ikke rigtig "original", men bærer tydeligt præg af at være
hjemmebrændt (komplet med grøn underside og kopieret pergamentpapir).
Der er seks numre på:
1. Transparent & Glasslike (Kører lige nu som single - radio edit)
2. The Day
3. Superhighway
4. Spain
5. There's a Place (2nd edition - noget peppet op ift. den første version)
6. Guiding Star

Cd'en er fra '00 og blev vist først og fremmest solgt i forbindelse med
koncerter, bl.a. en kanon-fed af slagsen herude i kollegiebaren.

Tue

Fra : Astrid

Dato : 29-01-03 18:43

"Tue Vestergaard" <tue.vestergaard@nospamskjoldhoej.dk> skrev i en
meddelelse news:b16pe6$1f9h$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> [...]
>
> Cd'en er fra '00 og blev vist først og fremmest solgt i forbindelse med
> koncerter, bl.a. en kanon-fed af slagsen herude i kollegiebaren.

Høps, den har jeg også! De holdt koncert på mit kollegium i foråret 2002 så
vidt jeg husker. Tænk er det et samleobjekt? Der kan man bare se!

/astrid

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 29-01-03 19:15

"Astrid" <admin-illegal@no.spam.eggs.and.spam.org> wrote in message

> Høps, den har jeg også! De holdt koncert på mit kollegium i foråret 2002

> vidt jeg husker.

Sjovt....det var vist også ca. på det tidspunkt de var herude.
Skjoldhøj?

Tue

Fra : Astrid

Dato : 29-01-03 19:36

"Tue Vestergaard" <tue.vestergaard@nospamskjoldhoej.dk> skrev i en
meddelelse news:b195s5$1ref$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> "Astrid" <admin-illegal@no.spam.eggs.and.spam.org> wrote in message

> så
>
> Sjovt....det var vist også ca. på det tidspunkt de var herude.
> Skjoldhøj?

Øresund ... vi havde fået et tilbud fra deres booking bureau

/astrid

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 29-01-03 21:47

> Øresund ... vi havde fået et tilbud fra deres booking bureau

Ok...ved du hvad de kostede dengang? Selvom det næppe er samme pris nu.

Tue

Fra : Astrid

Dato : 29-01-03 22:05

"Tue Vestergaard" <tue.vestergaard@nospamskjoldhoej.dk> skrev i en
meddelelse news:b19enr$235j$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> Ok...ved du hvad de kostede dengang? Selvom det næppe er samme pris nu.

Vi fik dem for 12.000,-, dertil kom så leje af nogle større højttalere og
gebyr til booke-manden. I samme periode kostede Jupiter Day 25.000,-. Mit
bedste gæt er, at CPN koster 25+ på nuværende tidspunkt.

/astrid

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-01-03 22:15

> [...]
meddelelse news:b19enr$235j$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> Ok...ved du hvad de kostede dengang? Selvom det næppe er samme pris

I efteråret kunne vi få dem til 10k. De havde bare ikke tid, og i
mellemtiden er stedet lukket, så ØV!

- Martin

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 01-02-03 15:01

Yeah !! Der er jo nogen som har fulgt dem siden starten !