Hvor meget vil du give for en CD?
Fra : / / dentro / /

Dato : 25-01-03 16:55

Hvor meget måtte en CD højst koste for at du købte CD'ere regelmæssigt?

http://x1.quickpoll.dk/qpstandalone.htm?pollid=7CAE2

/ / dentro / /

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-03 17:04

/ / dentro / / <kena@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e32b358$0$252$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvor meget måtte en CD højst koste for at du købte CD'ere regelmæssigt?

_________

Jeg køber regelmæssigt cd-er. Man skal bare vente til de ikke længere har
nyhedens interesse. Alle "Kandis"`s cd-er som er mere end et par år gamle
kan f.eks. fås for 3 eller 2 for en vovse.
Ellers giver jeg ikke over 50 kr. for en cd. Man kan finde masser af
cd-er til disse penge hos supermarkeder, tankstationer og alle den slags
steder hvor der sælges cd-er. Musik som var på toppen for 2 år siden. Prøv
også "Kop og Kande-læden".

Så jeg siger altså: Højst 50 kr. (Ligesom med videofilm)

Hilæsen Åge

Fra : Gamle

Dato : 25-01-03 19:44

Hmm..hvis man vil have det nyeste musik...så venter man ikke 2 år på at
købe det...så skal det købes nu og her...så det argument falder ligesom ret
hurtigt til jorden...kom igen..

Desuden falder Kandis og lignende dansktop muisk også hurtigere i pris end
populær musik, fordi det er sværere at komme af med for butikkerne.

Just my 5 cents.

C.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-01-03 20:38

Gamle skrev:

> [...]
>
>Desuden falder Kandis og lignende dansktop muisk også hurtigere i pris end
>populær musik, fordi det er sværere at komme af med for butikkerne.

Man kan også spørge sig selv, om man kan høre forskel på
dansktopmusikken i dag, og den der var for 2 år siden? Jeg tror ikke
jeg kan, men jeg har nu heller ikke i sinde at prøve.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-01-03 01:28

"Gamle" <dsl36231@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Desuden falder Kandis og lignende dansktop muisk også hurtigere i pris end
> populær musik, fordi det er sværere at komme af med for butikkerne.

Men du skrev ikke hvad du ville give ?

Hilsen Benny

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 03-02-03 19:28

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> for 2 år siden. Prøv også "Kop og Kande-læden".
>
> Så jeg siger altså: Højst 50 kr. (Ligesom med videofilm)

.... og alligevel bliver du snydt så vandet driver!!

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.4952.dk>

Fra : RH

Dato : 03-02-03 23:28

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote in news:3e3eb4a6$1
@news.securix.dk:

> ... og alligevel bliver du snydt så vandet driver!!

Hvis manden kan lide musikken, så bliver han vel ikke snydt.
50 kr er da billigt...også for dansktopmusik.

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 25-01-03 17:14

79,95 kr. (stemte på 80)

Fra : Søren Blom

Dato : 25-01-03 23:44

"Niels Buus Christensen" <nbuus@post11.tele.dk> skrev
> 79,95 kr. (stemte på 80)

120 kr. vil jeg personligt mene er en feer pris for en ny CD

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 26-01-03 06:18

Søren Blom wrote:
> "Niels Buus Christensen" <nbuus@post11.tele.dk> skrev
>>

> 120 kr. vil jeg personligt mene er en feer pris for en ny CD

Enig! Det er en for mig ganske reel og overkommelig pris. Jeg tænker _meget_
over det før jeg køber en cd der koster 150.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-01-03 15:14

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev:

> 120 kr. vil jeg personligt mene er en feer pris for en ny CD

Hvorfor? Stemte selv på 80.

--
Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Søren Blom

Dato : 26-01-03 18:18

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev

> Hvorfor? Stemte selv på 80.

Du blander to indlæg sammen, jeg har ikke skrevet at jeg stemte på 80 kr.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-01-03 18:49

> Du blander to indlæg sammen, jeg har ikke skrevet at jeg stemte på 80
> kr.

Nej, jeg gør ej. Jeg spørger, hvorfor du mener 120 kr. er en fair pris.

Fra : Søren Blom

Dato : 26-01-03 23:55

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev
> Nej, jeg gør ej. Jeg spørger, hvorfor du mener 120 kr. er en fair pris.

Tja, jeg syndes at 120 kr. er en rimelig pris at give for en musik cd, men
syndes at 80 kr. er lige i underkanten og 150 kr. som en cd koster nu er i
overkanten, så 120 kr. er et godt sted at lande. Dog tror jeg ikke at jeg
vil købe mere musik hvis prisen kom ned på 120 kr. end jeg gør med de
nuværende priser, da jeg i forvejen køber det jeg køber jeg har lyst til,
dog er det ikke ret meget og nej, mine indkøb er ikke påvirkede af Pirat
cder.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Emil

Dato : 26-01-03 12:02

"Niels Buus Christensen" <nbuus@post11.tele.dk> wrote in

> 79,95 kr. (stemte på 80)

100 kr og ikke en øre mere for en nyslået cd, men så længe der er
kopibeskyttelse på kan de være sikre på at jeg ikke køber en eneste uanset
prisen.

--
*/Emil

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 26-01-03 13:55

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message
> Hvor meget måtte en CD højst koste for at du købte CD'ere regelmæssigt?

Jeg betaler gerne 150,- for en cd i ny og næ, hvis det er en cd, jeg
virkelig vil have, men 80% af mine cd-køb er på 60-80 kr.

/Nikolaj