Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
3 Spørgsmål.
Fra : Hønemor

Dato : 24-01-03 08:59

Hejsa i gruppen.

Jeg laver mange " Paint Shop Pro" Tutorials, men står tit og mangler
specielle billeder, da mine egne ikke altid er egnet til disse ting.
Er der nogen af jer som ved om der findes nogle fotos som man må låne til
det formål og som ikke er ophavsbeskyttet ???????????

Et andet spørgsmål. Hvordan kan nogen lave nogle billeder som dem der er på
denne adresse, for man kan jo ikke tage billeder af disse ting og samtidig
er de ophavsbeskyttet ........Hvordan kan de det ? Adressen er denne :
http://elfwood.lysator.liu.se/loth/n/a/nathaliem/nathaliem.html

Og ellers er der så noget med at man kan lave sådanne billeder med nogle
programmer og hvordan foregår det ?

Håber nogen har svar på mine spørgsmål
KH Hønemor

Fra : Børge Larsen

Dato : 24-01-03 09:30

Prøv at downloade programmet 20/20 det er freeware med en masse sjove
effekter.

Børge

Fra : Hønemor

Dato : 24-01-03 09:33

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at downloade programmet 20/20 det er freeware med en masse sjove
> effekter.

Det program har jeg og det laver effekter, som du selv siger, men ikke
billeder ))))
KH Hønemor

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-01-03 09:47

"Hønemor" wrote:

> Et andet spørgsmål. Hvordan kan nogen lave nogle billeder som dem der er på
> denne adresse, for man kan jo ikke tage billeder af disse ting og samtidig
> er de ophavsbeskyttet ........Hvordan kan de det ?

Det er tegnede 3D-billeder, hvor der muligvis indgår eller er
brugt et foto som forlæg.

Dygtige grafikere kan med avancerede 3D-programmer fremstille
billeder, der er så gode og realistiske, at det faktisk er u-
muligt at se, at det er fake.

Du kan også ta' et kik på flg. to links:

http://www.fakeorfoto.com/
http://www.pillegaard.dk/farve.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Klaus Madsen

Dato : 24-01-03 18:20

"Hønemor" <fagerberg@city.dk> wrote in message

> [...]

> http://elfwood.lysator.liu.se/loth/n/a/nathaliem/nathaliem.html
>
> Og ellers er der så noget med at man kan lave sådanne billeder med nogle

Hej

Sådanne billeder bliver typisk lavet med 3D-programmer som Poser, Bryce og
Vue d´Esprit.

Nu syntes jeg jo godt nok at de var lidt ensformige hendes billeder, det var
jo stort set ikke
andet end havfruer.
Du kan se lidt flere af den slags billeder på min kærestes hjemmeside:

http://hjem.get2net.dk/susannes-billedgalleri/

Der er også en del billeder lavet i Photoshop.

Mvh. Klaus