driver til Sandbergs PenPointer
Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-03 09:35

Hejsa.....
Har nogen/nogle af Jer prøvet Sandbergs PenPointer ||?
Jeg kan få den i fødselsdagsgave af familien, men Sandberg siger, de
ikke understøtter Mac(?)(En tegneplade, der ikke understøtter Mac???? -
hvor himmelråbende idiotisk har man lov til at være?)

(Men så behøver jeg da ikke at ha´ dårlig samvittighed, hæ-hæ)

Og Sandberg siger, at der ikke findes drivere til Mac.

Men inden jeg går igang med at lede efter en substitutdriver - det kunne
jo være, en Wacom-driver virkede - vil jeg lige høre, om I har nogle
erfaringer med den.

Jeg véd godt, den er helt ny, men der har været en mindre model på
markedet længe.

På forhånd tak
Morten Lind
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 24-01-03 11:00

Hej!

Der findes en universel muse-driver, USB overdrive, www.montalcini.com
Måske kan du bruge den?

Thorkild

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.